Inlägg från: Cs mamma |Visa alla inlägg
  • Cs mamma

K*B*N, pratar del 11

Var det någon som hade inloggning till Råd och Rön som vill låta mig ta del av det så jag kan kolla lite test... pma mig i så fall... gulletjej

R.I.P Moffa! SMS:a BESEGRA 3697 till 72988 för att skänka 50 kr till Cancerfonden till hans minne
  • Cs mamma

passau kan du inte ta ikea på tisdag så kan vi ses

R.I.P Moffa! SMS:a BESEGRA 3697 till 72988 för att skänka 50 kr till Cancerfonden till hans minne
  • Cs mamma

Bäst i test var Didriksson Tignes och iaf här i Svall finns dom överallt inkl på outlets. Jag köpte vår via Åhlens som jag hade en  kupong för -20% på barnkläder

• Cs mamma

FrS Ja jag bytte till en didriksson som jag hade -20%. Begravningen är idag så jag sitter nu och försöker sysselsätta hjärnan ett tag med ingetgöra innan det är dax att klä på sig och börja fixa sista

• Cs mamma

Prus: tack, kram på dig med Det finns olika grader av trött och den utmattning jag känner idag är så total och även kroppslig att jag inte finner ord. Guuuud vilken söt prickmössa!

• Cs mamma

Tack tjejer... jag är totalt slutkörd!

Aserath: Jula brukar ha neonregnskydd jag köpte mitt (på den gamla tiden) för 29kr så det rekomenderas om ingen Ullaredar snart... själv åker jag i början av oktober

• Cs mamma

Passau: Om du kastar ner karln i källaren kan jag nysa på honom också. Rakblad i halsen och mandlar stora som ägg och feber.... ynklig som fan är jag och C är inte direkt bra i sin astma så vila är bara att drömma om

• Cs mamma
    passau skrev 2010-09-13 21:54:30 följande:
    bra eller dåligt köp?

www.blocket.se/vi/29435487.htm
    Min erfarenhet av vänners Ektorp är att dom är rätt bekväma men blir sjuktlätt nersuttna. Sen vet jag inga bäddsoffor som varit riktigt bekväma att sitta i om jag ser i allmänhet
  • Cs mamma

Idag mättes C och hon var 107cm och vägde 20kg (kluns) med jeans och tröja... Min lilla snart 4 åring... det skrämmande är att jag var 109cm när jag var 3år och 3mån så hon är "kort" i jämnförelse

• Cs mamma

C blir 4 15nov

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11