Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Idag fick jag det bekräftat att jag fick 1,5 på högskoleprovet *glad och mallig*

• Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2010-05-05 09:10:22 följande:
    Va gullig du är!! Jag känner mig jätte-hedrad. Trodde att det var ngn enstaka reklam-grej, men då ser jag fram emot två nummer till. Tack
    Pruseluskan skrev 2010-05-05 09:13:24 följande:
    Det krävs alltså lite brain för att kunna göra fynd a la Frk S
    Nä, det är de småländska generna som styr sånt
  • Fröken Småland
    Pruseluskan skrev 2010-05-05 09:26:56 följande:
    Idag sov jag 40minuter för länge. Hann i tid till jobbet, men sådanna här dagar är så svåra att hinna i kapp.......Nu har min vagn entrat stockholmo och det står att avi skickats så förhoppningsvis kan jag/sambo hämta den i morgon... Yäjh!*taggad till tusen*Igår när jag var en sväng till ICA maxi så hade dem rea på Lurvarna (99:- istället för 149 (som tur var) fanns det ingen 98/104kvar... Tuva behöver INGA flera ytterklädder. Dem reade även en hel del annat så det blev lite bas-grejer, långärmade t-shirtar och tights. Jag gillar enfärgat, men det mesta är med tryck,glitter och diverse mönster på... men nu kom jag över ett parti vita, svarta, lila och ljusblåa till vrkapriser
    Aha, tackar för tipset! Jag skall nog till Halmstad eller Jönköping imorgon och då skall jag definitivt kika in på Coop. Kan tänka mig att köpa flera stycken i växa-i-storlekar till lillfisen Hade visst en 5% eller 50 kr rabattkupong på Coop också, inte så mycket men alltid något *bejakar mitt geografiska arv*
  • Fröken Småland
    Pruseluskan skrev 2010-05-05 09:37:55 följande:
    älskade du, det var på ICA inte Coop...så du hittar rätt!
    Hahaha, tur att inte den frågan kom på högskoleprovet {#lang_emotions_tongue_out}
  • Fröken Småland

Krya på dig Kavat! {#lang_emotions_nalle}

Idag skall vi åka och bada i vanlig ordning och sen är planen att jag och Maja skall följa med hennes kusiner och kolla på när de orienterar. Jag har nämligen fått för mig att orientering skulle vara något för Maja eftersom hon då får använda både benen och hjärnan, begåvning har hon i båda och hon behöver verkligen "tränas ned" för att bli av med sin överskottsenergi. Hon själv ställer sig dock tveksam till saken (allt nytt är jobbigt; de danska generna som slagit igenom) men jag hoppas på att kusinerna skall sporra henne till att ge det en chans.

• Fröken Småland

Halloj i tråden!

Pruseluskan: Fick ditt mms imorse Inboxar dig i ärendet senare idag eller när jag hinner/orkar.

Det var en något annorlunda shoppingrunda med mormor idag då mormor blev illamående (biverkning av medicin) och fick dumpas i lägenheten och så fick jag och lilleman shoppa själva. Det blev dyrt när huvudsponsorn var sjuk {#lang_emotions_undecided}{#lang_emotions_wink}

Jag var lite galen och köpte kläder till mig själv!!! Det blev en klänning, en jeanskjol, tre toppar, två 3/4-tights och en storskjorta. Härliga somriga basplagg *glad* Till barnen köpte jag midsommarklänningen resp midsommarlinnet samt en Emil-keps på Polarn. Min man fick de beställda bilramperna från Jula

Pruseluskan: Ja, Herr Småland är i själva verket Herr Jylland

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11