• Thulo

K*B*N, pratar del 11

Välkommen hit Bohus

• Thulo
    Kavat skrev 2011-05-18 16:03:40 följande:
    Köpte en Britax Kid Plus (?) grööööööööön idag! Lilleman kommer att få åka bakåtvänd ett tag till (så länge han får plats), så oroa dig inte Nif. Men i reservfall så kan han vändas om vi måste i den andra bilen..

Dock fel lime, den var snyggare i verkligheten.
    http://www.teenytots.co.uk/media/catalog/product/cache/1/small_image/180x200/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/r/britax_kid_plus_car_seat_david.jpg
    Vi har en sån fast den heter Römer Kid plus men ser exakt lika ut och är tråkigt svart/grå
    och J sitter framåt sen i somras tyvärr men finns ingen bakåtvänd som han kan sitta i
  • Thulo

Jag har bara EN vagn för tillfället en Frog som jag är supernöjd med, men har haft ca 25-30 vagnar tror jag är för trött för tillfället för att räkna men då har jag fördelat ut dom på mina sex barn

• Thulo
    Fröken Småland skrev 2011-05-18 20:46:26 följande:
    Ungefär fem vagnar i snitt/barn? *konstaterar att Thulo är en amatör*

här i "byn" anses jag som galen
  • Thulo
    Asereht skrev 2011-05-25 11:03:04 följande:
    Jag har heller adlrig varit på Ullared, varit i närheten men det blev inget av att åka dit då (fyra killar som hellre vill bada kändes inte lockande att släpa på).

Fast det kanske är mer ok när man bor så långt ifrån som jag gör.
    Åh så skönt  jag var inte ensam om att inte varit där och jag bor ju ännu längre ifrån
  • Thulo

Vi har inte heller fått nån sån reklam fast vi bor ju en bit ifrån

• Thulo
    mamma på vift skrev 2011-06-02 21:54:15 följande:
    Det är en Scooter, cerox har vändbart styre och tygvarukorg. 

Här är en cerox www.blocket.se/goteborg/Emmaljunga_Cerox_3401...

Inte min annons!!! 
    Var väl det jag tyckte, fast det var ju lite synd att det inte var en äkta Cerox då hade den dugit  som "promenera till skolbussenvagn"
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11