K*B*N, pratar del 11
Pruseluskan, glömde kommentera ditt svar till mig längre bak om vagnar. Tack för erbjudandet men jag har bestämt att jag ska hitta något inom hämtningsavstånd.
Pruseluskan, glömde kommentera ditt svar till mig längre bak om vagnar. Tack för erbjudandet men jag har bestämt att jag ska hitta något inom hämtningsavstånd.
Någon som vet lite om brio. Själv har jag noll koll. Isf undrar jag om de där lösa happyklädslarna till sittdel möjligtvis skulle passa på en nova eller en duosittdel. Kan inte mdoellerna men nova var väl föregångare till happy har jag fått för mig. Novor kan man iaf hitta billiga men de har ju ofta så fula klädslar. *snobb*
Tackar för briosvar. Jag har ju mestadels kört Teutonia som jag gillar grymt men en och annan emmaljunga har kommit in men åkt ut igen eftersom jag inte till 100% gillat dem. Därav att jag är lite skeptisk till emmaljunga men lite nyfiken på brio eftersom nova och duos brukar gå att hitta riktigt billigt.
Det värsta som kan hända om man köper och det inte passar är väl att man får sälja igen. *s*
För tillfället har jag span på ett par i närheten. Den ena ser ut att kunna bli riktigt billig och sånt tackar man ju inte nej till. Gillar man den inte så kan man ju sälja den igen och inte förlora en massa pengar. Men som sagt, vissa klädslar är *urk*. Speciellt de bomullsaktiga är riktigt fula och sunkiga men de grövre verkar vara bättre. Nu spanar jag lite på en beige/svart och en oliv/svart. Båda här i stan. Men jag hoppas ju fortfarande att det ska ploppa upp en Teutonia primus/delta/prestige här i närheten åt mig. Så jag avvaktar lite.