K*B*N, pratar del 11
Idag fick jag det bekräftat att jag fick 1,5 på högskoleprovet *glad och mallig*
Idag fick jag det bekräftat att jag fick 1,5 på högskoleprovet *glad och mallig*
Krya på dig Kavat!
Idag skall vi åka och bada i vanlig ordning och sen är planen att jag och Maja skall följa med hennes kusiner och kolla på när de orienterar. Jag har nämligen fått för mig att orientering skulle vara något för Maja eftersom hon då får använda både benen och hjärnan, begåvning har hon i båda och hon behöver verkligen "tränas ned" för att bli av med sin överskottsenergi. Hon själv ställer sig dock tveksam till saken (allt nytt är jobbigt; de danska generna som slagit igenom) men jag hoppas på att kusinerna skall sporra henne till att ge det en chans.
Zasata: fick ett tomt meddelande i inboxen... *nyfiken*
God morgon! Berätta, vad tycker du om din Bee?
Heja Passau! Bra kvinna reder sig själv
Nä, nu sticker jag till Halmstad och köper alla plagg i hela butiken med midsommartrycket på See ya!
Halloj i tråden!
Pruseluskan: Fick ditt mms imorse Inboxar dig i ärendet senare idag eller när jag hinner/orkar.
Det var en något annorlunda shoppingrunda med mormor idag då mormor blev illamående (biverkning av medicin) och fick dumpas i lägenheten och så fick jag och lilleman shoppa själva. Det blev dyrt när huvudsponsorn var sjuk
Jag var lite galen och köpte kläder till mig själv!!! Det blev en klänning, en jeanskjol, tre toppar, två 3/4-tights och en storskjorta. Härliga somriga basplagg *glad* Till barnen köpte jag midsommarklänningen resp midsommarlinnet samt en Emil-keps på Polarn. Min man fick de beställda bilramperna från Jula
Pruseluskan: Ja, Herr Småland är i själva verket Herr Jylland