K*B*N, pratar del 11
Den har legat sedan 8/12 och ingen svarar så jag antar att de bara varit för lata för att ta bort.

Hojtar absolut till för fika är trevligt och skulle det komma svar från annons så lär jag mailbomba dig!

Lindadjo - finns risk att det är en del som behöver bytas. Det går tydligen inte att få tag i nya frogklädslar längre så det är camgrejor som gäller. Spontant känner jag att det är bättre att satsa på något frächare om man inte är ute efter delar.
Prus - Jag använder brios eller axelida. Jag gillar inte originalet.
Borde funka.
*ha ha* VIlken diskussion.
Själv har jag inte sett röken av min mens sedan i oktober/november. Har gjort två gravtester med en månads mellanrum och båda var negativa. När vi ändå talar om mens som beter sig skumt.
varför annonsera på internet när man inte vill ha svar/frågor via mail. jag har aldrig förstått mig på det. *skakr på huvudet*
Själv vill jag inte ha en massa ärthjärnor som ringer och ställer dumma frågor (som inte läst annonsen ordentligt) eller jobbiga prutare i telefon.
Lägger till ovanstående, att då får du ju också välja vad du vill ha till och inte. Det finns ju lite att välja på. *s*