Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Ikea har ett fint bord som jag gärna skulle haft om inte vårt kök varit så litet. Minns inte namnet nu men det är riktigt stort och robust, har spanat på det varje gång jag varit uppe på Ikea de senaste sju åren

• Fröken Småland

Sitter i simhallen och kan inte länka men sök på Blocket på "benreflex" och kolla på annonsen från 31/12. Undrar vad den egentligen är till?

• Fröken Småland
    Kavat skrev 2011-02-09 18:15:13 följande:
     http://lh6.ggpht.com/_yuD8pfkM3Og/TVJaplblPiI/AAAAAAAABAQ/3cPBRxQgWLs/bloggerPlus.jpg

Hjärta Hoppas det var ok Riski, men guu, vad fina!!!
    Underbara!!! Är det kallingar eller badbyxor?
    ~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • Fröken Småland
    Ekorrfamiljen skrev 2011-02-09 18:26:02 följande:
    Det ser ut som badbrallor.. Såååå söta!
    Tycker också det ser ut som badbrallor. Helt ljuvliga! Tror jag skall beställa ett par såna till min man
  • Fröken Småland

Prus: vad tror du om en rinse cup? Tror den heter så, testa att Googla annars kan jag länka sen när jag sitter vid datorn.

• Fröken Småland
    zasata skrev 2011-02-09 20:50:58 följande:
    Jag måste gnälla lite mer. För jag är så trött på att ha ont nu! 
    mår så illa, om det inte vire för min mens tog slut för ett par dagar sedan hade jag nästan trott jag var gravid (men hört man ska ha sex med och ingen mens..) men så ont och illamående hela tiden! 
    Och huvudvärk och yrsel, säkert mkt stressrelaterat, men inte enbart. 
    krampar i och mår så illa. hela tiden. idag är det extrem, kan inte ens gå upprätt. 
    Jag orkar inte mer!!! 
    Jag är så trött, jag vill ha semester. nu.
    Usch, det låter hemskt Du har provat att knapra Novalucol eller Gaviscon eller liknande va? Många upplever magkatarr riktigt riktigt illa och inte "bara" lite sura upstötningar och lite ont.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11