K*B*N, pratar del 11
Har du fått din Mighty be idag? Jag fick min i lådan, och blev så glad, för seeeeee bara vad bra den hänger på retrovagnens krokar!
Jag hade inte fått mina saker, inte ens en avi. *snyft*
Lindadjo - Om hon inte varit inne på FL hade hon ju inte kunnat lägga ut annons här.
Passau - Oki.
Minibusen fick vanlig säng när han var tre.
Extremt uttråkad...vill ha svar på en fråga som jag inboxat till en viss butiksinnehavare...kanske ska ringa butiken istället eller är man för på då?
Har ringt. Väntar nu på återuppringning med prisuppgifter under eftermiddagen.
En ny bee i kartong med garanti för ca 1000-1500 mer än de ligger ute för på blocket (egen research) är faktiskt intressant även om det inte är lika billigt som Prus kom över sin. Men då sålde ju butikerna ut sina också, nu har de ju inga kvar. Eg har inte shoppen ifråga det heller men en smart butiksinnehavare finner vägar.
Mallå!
(Så sade ungdomarna på gymnasiet där jag jobbade förr, det är alltså "men hallå" eg. *s*)
Idag är jag så uttråkad att jag håller på att gå i bitar! Sen att jag sitter och väntar på samtal gör ju inte saken bättre.
Jag tvättar men tvätten sköter sig ju själv i maskin och torktumlare. Jag har liksom myror i kroppen idag och kan inte riktigt koncentrera mig på saker och ting. *suck*
Lite allmän info sådär, knölen är nästan borta! Men jag har också ätit klart min hästkur så nu går jag och är skraj att den ska blossa upp igen. Ni får hålla tummarna att den inte gör det och att den lilla svullnad som är där nu försvinner så jag får se normal ut igen. Så normal det går alltså.
Sitte och funderar på vilken färg jag ska ta på been ifall det blir den nya, sufflan alltså. Det lutar åt gul för tillfället. De ag väljer mellan är gul, rosa och khaki. Den sistnämnda gillar jag inte. Tror det fanns typ offwhite också men det vill jag inte ha heller. Gult är fint och somrigt men rosa är så härligt färgstark och cool. Fast jag har iofs noll grejor som passar med rosa så det lutar som sagt mot gul. Man måste ju spåna, när det gäller beggat får man ju ta det som bjuds.