Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Passau - de är så pass dyra att med frakt skiljer det en dryg femhundring mot den nya jag har på gång. Den nya har ju garanti också.

Prus - Rött är fint med. Rött och gult tillsammans är riktigt wow. Jag har lite hemlisar för mig. Så fort den här affären är i hamn så ska jag tala om.

• Asereht
    Isnogood skrev 2011-02-01 23:27:06 följande:
    Förvånad

Vilket datum ska jag passa de andra...? Drömmer

Vill du passa vagnar?

Bara affärer, inget roligare än så. Håll dig frisk till helgen nu! Hjärta
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht

Såg ib Prus men det går inte att svarande appen. Jag har mailat på varendabee och ingen vill gå ned i pris men någon kunde tänka sig ski ka men då får man ju lägga på 3-500 kr på priset och då blir det inte stor skillnad mot en ny. Då tar jag hellre den nya med garanti.

• Asereht

Vi sitter och väntar på buss hem från stan. Har varit på ettårskobtroll med nöffen.

• Asereht

Ett år om en vecka. 8,5 kg tung och 73 cm lång. Blev lite sur när otäcka bvc Marie gav spruta nr två. Men han hämtade sig snabbt. Här står vi på busshållsplatsen och väntar.

• Asereht
    Thulo skrev 2011-02-02 13:01:58 följande:
    Hjälp min lilla håller på att bli stor före helgen stod han på alla fyra och gungade men nu både kryper han och sätter sig. Men många vurpor och tårar blir det.
    Det går alldeles för fort! Min pyttis står och går längs möbler och väggar. Han har också börjat släppa taget när han grejar med något men inte gjort någon ansats att gå själv  Jag tycker det går alldeles för fort, de födde ju nyss!
    Kavat skrev 2011-02-02 15:19:30 följande:
    Liten har fått urinvägsinfektion... Så de ska göra ul på njurarna också för att se så de är ok.. Gråter

Inte konstigt han inte varit ok...
    Usch. Håller tummarna för att njurarna är ok.
  • Asereht
    Ekorrfamiljen skrev 2011-02-02 22:26:53 följande:
    NU kom jag på varför bankomaten snodde kortet. Giltighetstiden hade ju gått ut! Problemet är bara att jag inte fått något nytt kort. Kan inte beställa via hemsidan (Swedbank) är det någon som vet hur man gör? Annars är det ju bara att knata in till banken imorgon, men jag tänkte att det skulle vara smidigt att fixa det via nätet.
    Om det inte går att beställa via deras hemsida så ring, jag har för mig att vi gjorde det via telefon men vi har seb. Annars är det bara att knalla in till banken.
  • Asereht

Sömnbrist är hemskt. Jag har också sovit väldigt dåligt väldigt länge nu. Dels på grund av knölhelvetet som gjort ont, ororn kring det och så böknöffen. Nu har jag inte problem med knölen på det sättet längre men böket fortsätter. Han har fler tänder på gång och nu igår reagerade han så klart på vaccineringen.

Han var pigg och glad fram till tvåtiden då det vände tvärt till en hysteriskt ledsen liten nöff. Han skrek hysteriskt i närmare en timme innan han somnade av utmattning. Det är inte likt honom, han kan vara gnällig men skriker väldigt sällan. Och han blev varmare och varmare. Sedan fortsatte det i samma stil tills jag tog honom och lade mig vid 20-tiden. Jag vet inte hur många ggr vi har vaknat inatt, jag tappade räkningen efter fyra ggr och då hade vi inte passerat midnatt än. Så idag är jag rätt mör. Nöffen däremot verkar vara hyfsat pigg och inte lika varm men jag tror han har feber fortfarande, har inte kollat än. *gäsp*

• Asereht
    Tant Pruselius skrev 2011-02-03 06:55:46 följande:
    Här är det morgonmys m välling och Nicke N. Jag är sjukskriven nu fram till bf, ont i bäcken och fog och även ischias gör sig påmind :-S men jag ska inte gnälla... Inte så långt kvar nu och det blir bättre vid vila! Ska en sväng till jobbet och fixa m papper och lite beställningar och sedan till bm och efter det kommer kompisar på lek och korvmiddag...
    Skönt att få vara hemma sista tiden. Här har vi också kollat Nicke och så Nasse sen är det påklädning och bussen som gäller. På gång nu mao.
  • Asereht
    Tant Pruselius skrev 2011-02-03 07:04:28 följande:
    Ase- när stiger du upp för att få iväg alles? Går minibus på förskola el i fsklass?
    Vi går upp klockan 6. Minibusen är hemma med mig och A, det funkar inte med alla olika tider annars tyvärr. Efter sommaren börjar minibusen i förskoleklass och nöffen ska skolas in på dagis. Det är iaf planen även om mina dagar tar slut till försommaren. Skulle det dyka upp jobb så går pappa hem.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11