Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

f*ck ! vi har inte bytt till sommarsulor, är sista dagen på fredag va?....

• Tant Pruselius
    Riskiflickan skrev 2011-04-11 09:01:28 följande:
    Japp det är det prus
    ok, då ska vi försöka hinna med det....oxå...
    Hur mår du? hur är det med lille J? Går det fortfarande som en dans på frsk?*hoppas*
  • Tant Pruselius
    AnPa skrev 2011-04-11 09:01:31 följande:
    Thulo: Då förstår jag att ni väntar! Men nu vill jag inte ha mer snö, är så trött på det. Men måste man inte ha bytt runt den 11:e? Har för mig att blivande maken sa något i den stilen :)
    jag hoppas din blivande har fel i denna fråga
  • Tant Pruselius
    Riskiflickan skrev 2011-04-11 09:20:23 följande:
    Prus: det går kalas på förskolan. Vi mår väl, är på g att lägga mig, ska sova en stund eftersom jag jobbat natten, går dock av för långledigt nu :)
    härligt med långledigt ! Sov gott !
    Hur länge sover du när du jobbat natt? visst får man inte ihop samma antal timmar som om man sover nattetid?
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-04-14 09:54:41 följande:
    Jag tror att Frog och Gecko är lika höga. Har en bild på båda, skall leta fram den och se om man kan se något om höjden.
    du som har haft dem alla., du föredrar grodan? och sedan ? och sist? ge gärna anledning till why...
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-04-14 10:39:32 följande:
    Jag tycker nog att du har en riktigt bra vagnpark; en pansarvagn för promenader, en ordentlig cityvagn och en lyxig sulky för resor och utflykter. Kan knappast bli bättre

Frogen kostar ju inget där den står heller, sälj hellre av lite tillbehör för det är nog mer pengar i dem än i själva vagnen. Egentligen räcker det ju med en klädsel *kan inte fatta vad jag just skrev*
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11