Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Riskiflickan skrev 2011-04-15 15:40:18 följande:
    du var ju inte helt säker iaf
    sant nära skuter ingen hare !
    Fröken Småland skrev 2011-04-15 16:14:09 följande:

Minnesregel: Frog  - Fästen

åååå *ska försöka minnas detta med min amningshjärna*
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-04-18 14:02:35 följande:
    Så här ser min Frog ut just nu.

Brun canvassuffla, original frog sandbas och varukorg och så fina sandåkpåsen som jag tagit över av Kavat (tackar, så nöjd!) och så nyvirkad bygelprydnad inför mässa och outfitpremiär.
    Hjärta
  • Tant Pruselius
    passau skrev 2011-04-18 18:59:35 följande:
    Snygg mössa i vagnen prus S valde tyg
    we love it! Perfekt "dagis" mössa oxå, går ju inte att märka mer
    AnPa skrev 2011-04-18 19:24:17 följande:
    Asereht: FIN!! Jag måste bara säga att jag är lite smått förälskad i dina bunpbarskydd, så söta!
    dem är det bästa ! Makes the hole thing komplett !
  • Tant Pruselius
    Kavat skrev 2011-04-19 20:08:24 följande:
    Idag har jag varit riktigt händig och sprättat och tejpad varukorg! Nu återstår bara lite sytid.

Blev dock apsur när jag upptäckte att den jäkeln säljaren som sålde varukorgen till mig sytt i den där det gått sönder Den hade alltså trasat sig lite innan jag fick den och då lagade hon väl och sålde. Kanske fick hon en ny dessutom på garantin?!?
     Men sket i glömde att tala om den lilla detaljen för mig. Sådant kan göra mig galen. Jag förstår inte hur folk kan vara så oärliga. Och att jag inte synade mer noggrannt när jag fick den... Men det var väldigt snyggt sytt i kanten men det hjälper ju inte när den gick sönder igen... Man måste ju sprätta och laga och sy igen om det ska bli bra. *vet*

Oavsett så hoppas jag att den blir i skick som ny och håller när jag är klar med den.
    hoppas med

(*skickar bajsblöjor till oärlig säljare*)
  • Tant Pruselius

jag har lite svårt att greppa det här med VART silikonsprayen ska sprayas, känns som om jag gör fel och att det mest blir välldigt kladdigt och glansigt...
    Så jag tänkter så här - jag tar med mig en flaska till vår parken-träff (NÄR?! Passar helgen den 26:e?) så får alla proffs hjälpa mig man får inte vara dum !

• Tant Pruselius
    Kavat skrev 2011-04-20 15:15:43 följande:
    Jag är äntligen färdig prus! MEN jag är dock inte säker på att jag kan sälja den. Måste tvätta och se hur den blir på först....
    gulle gulle du !
    *håller tummar för att det snart kommer en röd korg till sthlm*
  • Tant Pruselius
    AnPa skrev 2011-04-21 09:05:03 följande:
    Frk småland: har en känsla av att du klarar det ;) Vem annars skulle göra det? :P Underbart väder är det!
    jag har samma känsla som du
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11