Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2010-06-09 14:47:35 följande:
    Tror det gör det. Vet att dottern har koll, hon har ju testat det mesta och har kompisar med både den ena och andra färgen.

Själv velar jag fortfarande om långt eller kort. Så modig är jag i dagsläget, men jag har ju haft min experimentella period redan. *s*
    Kan du inte fråga dottern?
    Fröken Småland skrev 2010-06-09 14:55:45 följande:
    Jag kollade! *bedyrar* Fanns inga fina eller roliga alls. Bara en ful lila men det kanske kunde funka?
    Hihi okej. Nej ful lila vill jag inte ha. Jag vill ha en fin såklart
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Kavat skrev 2010-06-09 18:20:22 följande:
    Fina Ullareds-fynd!

Fräsigt hår!

HJÄLP!
    Ni som har barn på dagis, hur gör man? Dotterns sista dag innan semestern imorgon. Ska man ha med någon present till fröknarna? Och vad?
    Hmm något litet om du verkligen tycker att de är värda det :P typ en blomma, något litet ihopplock (kanske en liten korg med choklad, liten flaska vin och hmm nåt annat avkopplingsgrejs). Prylar är ju svårare, man känner ju inte dagisfröknar så väl, så risken är stor att det blir inställt i något skåp

På nya dagiset samlades det till blommor till fröknarna. På det gamla fick de inget från oss, men där uppskattade jag dem ju inte särskilt mycket.

Min erfarenhet är att man absolut INTE behöver köpa något bara för att.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim

Hmm.. Har ni verkligen inte skrivit något sen igår? *i chock*

• Nifelheim

Vet ni?? Nitron är LÄTTARE att köra än bugga Förvånad Trots att E är ganska tung är den hur lättkörd som helst. *nööööjd*

• Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-06-14 06:40:21 följande:
    God morgon, guess who's back!?!?

I helgen var vi hos min kusin som tog sin examen och eftersom vi behövde ta med oss husvagn för sovplatser så passade vi på att åka en dag tidigare och låg en natt i Gränna. En ljuvlig stad som antagligen skulle vara ännu ljuvligare en dag utan regn och storm . Vi hann aldrig över till Visingsö utan det får bli nästa gång.

Idag fyller min stora lilla Maja sju år! Vad hände? Igår misslyckades jag med en tårta så jag får nog köpa en idag tyvärr. Irriterande när jag gjort mig till men man kan ju å andra sidan kanske inte förvänta sig att lyckas första gången. Nu skall jag göra mig i ordning för en jobbintervju; jag skickade iväg en ansökan på ett schysst ekonomjobb mest på skoj och de ringde direkt. Så nu skall jag begära en hutlöst hög lön så att jag a) slipper jobba eller b) får ett schysst jobb till en riktigt schysst lön vilket faktiskt är ett riktigt bra alternativ till studierna.

Återkommer en annan dag, vi firar Maja med familjen idag och så har hon kalas på lördag. Vem hinner jobba? Drömmer
    Grattis till stora lilla tjejen {#emotions_dlg.flower}
  • Nifelheim

Grattis till Lokatts tjej också såklart {#emotions_dlg.flower}

• Nifelheim
    zasata skrev 2010-06-15 10:07:16 följande:
    www.netauktion.se/auction/babyaffargoteborg/
    ingen som är sugen på att bjuda ihop? jag kan häma
    Ibland är det tur att man inte bor i Göteborg. Såna byggmojänger vill ju jag ha Tungan ute Bra för plånboken att det är lååångt bort
  • Nifelheim
    Asereht skrev 2010-06-14 22:44:15 följande:
    VARNING! Nu spammar jag tråden med bugga och mina alster! Cool Solig
    SUPERsnyggt!!!! Du är så duktig!!
  • Nifelheim
    zasata skrev 2010-06-15 10:37:28 följande:
    Jag kan skicka om vi köper lite paket ihop Lite sugen på leksaker också.. men kan ju inte ha allt själv
    Skulle gått in i butiken igår, men fanns liksom inte kvar..

Asereht: supper snyggt!
    Lite dyrt att skicka tror jag. Det är alltså såna här jag vill ha: www.netauktion.se/auction/product/bobles/
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11