Inlägg från: Riskiflickan |Visa alla inlägg
  • Riskiflickan

K*B*N, pratar del 11

Lokatt skrev 2010-10-28 14:54:10 följande:
    kul! Färg?
    Röd.... fanns svart å röd kvar, men min frog är svart så jag var sugen på annan färg.... jättenöjd, liten sitter bra i den, han är 90,5 cm lång å 12,5 kg "tung"
  • Riskiflickan
    Ekorrfamiljen skrev 2010-11-02 09:54:45 följande:
    Olika recept för olika personer, men jag gör så här: Man mixar två råa ägg, lite kokosfett och cirka 2 dl kokt vatten. Sen kan man använda det istället för mjölk i kaffet (LCHF-godkänt). Jag blandar ner 2 tsk pulverkaffe och en skvätt kardemumma i själva blandningen så blir det som kaffe latte, idag blev det en skvätt vispgrädde också. Gott och mättande, men lite fööör mättande kanske..
    jag brukade också göra så.... fast även lite vaniljpulver.... kokosfett är godare än smör....
  • Riskiflickan
    Asereht skrev 2010-11-02 10:03:19 följande:
    Gomiddag! Jag har ont i magen. Kåvepeninet är rätt hårt mot magen.

August har idag kommit på hur man drar sig upp stående vid soffan så nu kommer han smygande rätt som det är och gör ett tokryck i min stickning! *buse*

Prus, vilken jäkla tur med ringen!

Frk S, kul att ha dig tillbaka!

Lokatt, kul med jobb!

Det var mer jag skulle kommentera men jag kommer inte ihåg allt.

Ekorren, jag kan inte köra äggmjölkslatte på morgon/fm jag fixar inte kaffet. På em funkar det dock men jag är som sagt ingen kaffedrickare. Ska testa några tips jag fick om kakao mm för att maskera äggen.
    kolla in min föregående länk för fler tips till smaksättning.
  • Riskiflickan
    Angel Gbg skrev 2010-11-02 13:42:05 följande:
    Jag kan lova att någon ägglatte kommer inte över mina läppar, jag kräks nästan av läsningen

Däremot såg jag i Metro idag att Gbg kommer få Stoff & Stil så personal i massor söktes
    Ja, jag är överlycklig över att stoff och stil kommer till "stan", de har alltid mer i butik än på nätet nämligen.... å så slipper man deras snigerpost..... fast...de har blivit snabbare sedan de bytte från shenker till posten.... typ en vecka snabbare.....
  • Riskiflickan
    Tant Pruselius skrev 2010-11-02 09:56:33 följande:
    Varför ...?Kräks
    kan aldrig vara gott!
    Det är helt ok, rätt så stabbigt.
  • Riskiflickan
    Lindadjo skrev 2010-11-04 14:54:58 följande:
    Humm... vart ær den dær mensen? 4 dagar sen nu, och jag ær INTE gravid! Har så klart testat och fick ett stort fett Minus.
    Undra om det ær viktminskningen?
    Eller kan det vara så att jag har fått ett myom igen? Kanske dærfør jag aldrig blir gravid heller?? Humm.... funderar, och jobbar vidare hær i Norge......
    trist med minus, testa igen om några dagar om mensen inte kommit, kanske är testet bara felvisande *hoppas*
  • Riskiflickan

Jag har lämnat in ansökan till förskoleplats åt sonen nu *lite ångest*... föräldrakooperativ, 15h/v....

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11