Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2010-04-29 08:43:00 följande:
    Ja, jag satsade ju på en tredje även fast jag mådde konstant jätteilla till v 32 med lilleman *idiotförklarar mig själv*Förresten gjorde han något kul igår. Jag har inte riktigt vant mig vid att ha en pojke med allt vad det innebär. Vi var och badade och satt på kanten och tittade på när Maja badade med sina kusiner. Han hade fått ett par helt nya badbyxor som var för stora och när han satt ned så ramlade paketet ut genom ena benet Tydligen satt han och klämde och kände lite väl mycket på grejorna så de *host* växte en hel del. Så tittade han på mig med panik i blicken -"Hjälp mamma!"
    det är den historien du ska dra när han kommer och presenterar sin flickvän längre fram...
  • Tant Pruselius
    zasata skrev 2010-04-29 08:58:41 följande:
    Jag gjorde ju 5 st med Leo! Så testa nu!!
    om inget skett om en vecka så testar jag... promis
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-04-29 09:13:13 följande:
    Fast med andra graviditeten hade jag inga känningar i brösten alls, de blev inte ens större  Jag skall inte tjata mer, jag hade bara velat veta säkert om det hade gällt mig själv. Lycka till! *hoppas i hemlighet ändå*
    {#lang_emotions_heart}
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2010-04-29 09:18:08 följande:
    Nu lämnar jag er, för nu börjar jag snart jobbet. Jobbar till halv 8 ikväll trisst, men det är ju röd lördag den här veckan så det blir ju en hel helg, nice!Jag kikar nog in i kväll.Kan förresten meddela att jag inte har "ont" i magen längre, så det är nog inget, bara det vanliga östrogenkicken innan äl Nåja.... Ha en bra dag idag! Kram
    men kanske, med T så kom och gick "växtvärken" så det kan vara...*hoppas*
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-04-29 09:19:00 följande:
    Jag har aldrig haft ömma bröst som gravid, första grav läckte de däremot runt halvtid men inte resterande fyra grav. Jag har heller aldrig kräkts. Lätt illamående däremot. Värst sist, enda gången jag faktistk kunnat klaga på illamående. Halsbränna däremot både i början och slutet (och lite i mitten). Annars har jag typ inga symptom förutom att mensen uteblir, mitt luktsinne blir som en hunds (kaffe luktar bajs, jag skojar inte!) och viktuppgång. Det säkraste kortet här har varit luktsinnet. Slår aldrig fel! När jag tror att hunden skitit inne och det visar sig att maken kokar kaffe, då finns det skäl att oroa sig!
  • Tant Pruselius
    zasata skrev 2010-04-29 17:57:36 följande:
    jag har sagt upp mig på NK
    why?

Undrar fortfarande vad dem andra såg i A's medelande som jag själv inte såg... dålig på sådant...skyller på ordblindheten IGEN
  • Tant Pruselius
    Kavat skrev 2010-04-29 20:25:54 följande:
    Sista meningen.
    aaahaaa.... kanske någon som är lite extra happy imorgon kväll?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11