Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Jag är sugen på någon mer vagn.... vad? Lite inne på en pansarvagn till sommaren (ska ju till "robbinson ön" utan vägar och knappast några stigar heller...
    Happy?
    Retro?
    Teutonia Mistral?

• Tant Pruselius
    AnPa skrev 2011-05-09 21:35:01 följande:
    Happy! :D SÅ fin! Klämmer alltid på Happy'n när jag är inne i barnvagnsaffären, så skönt gung Flört
    ja verkligen, l like the gung !
    Riskiflickan skrev 2011-05-09 21:46:16 följande:
    Jag vill ha en bee+
    färg?
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-05-10 09:00:53 följande:
    Håller med! Jag har itne haft brio sedan dottern var liten utan helt satsat på teutonia som jag gillat mkt men så bytte jag till mig en happy och jag gillar den verkligen. Superskönt gung, rullar finfint ute på landet oavsett underlag. Gillar den massor trots de fasta hjulen.

Kan varmt rekomendera Happy!
    så jag blir happy av en happy då
  • Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2011-05-17 08:32:04 följande:
    Jag gillar inte heller Happy, men många gör ju det konstigt nog Förvånad
    KANSKE att jag skulle gilla en sån där just med compactchassi. (om jag slipper lyfta den) De hade väl inte det där hemska gunget? Jag AVSKYR Brio-gung Förvånad Det känns som att den stackars bebisen ska bli åksjuk.
    jag köper just för gunget - älskar det :-P
    Nifelheim skrev 2011-05-17 08:59:33 följande:
    Nepp, jag håller mig till mina älskade Emmaljungor jag
    NifHjärtacirkusP=Emmaljunga ...(ehe Va?!)
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-05-17 11:30:59 följande:
    Asereht skrev 2011-05-17 11:27:54 följande:
    Skeptisk...
    Haha, jag skojade inte. Tycker den verkar jättesmart

Vem bor nära Ekerö? Drömmer
    jag cirkus och anpa är väll dem som bor närmast ...tror jag vinner närheten om man tar slagstafärjan...
    hämta?
  • Tant Pruselius
    AnPa skrev 2011-05-17 11:33:04 följande:
    Jag tycker verkligen att bohusbebis är en trevlig prick! Ska jag bjuda in henne hit?
    Wäjh!Min bee "Hallick"
    bohusbebis skrev 2011-05-17 12:09:56 följande:
    OOOOO jag känner mig sååå hedrad! Klart jag hänger på här! tack tjejer! Nu ÄR jag fast i träsket!!! Hur ska man kunna få nåt vettigt gjort nu... ännu en nördtråd att trassla in sig i...
    Men jag är väldigt stolt och glad över att vara här. Också.
    ptjhuuu....nördtråd - hur menar du nu!?
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-05-17 12:24:56 följande:
    Förresten tjejer, Koeka-skyddet är absolut till salu men jag måste erkänna att jag sparat lite på det för att jag räknade med att det skulle bli svårt att få tag på = bättre pris. Så det blir inte superduperpris på det men vi kan väl diskutera saken? Jag tar med det till Zoo så får ni klämma på det och se vad det kan vara värt
    åååååååå*slås med ase*
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-05-17 14:03:09 följande:
    Nä hörrni tjejer, idag kl 17.45 så får ni hålla tummarna för att vår gamla häck fina husvagn går igenom besiktningen! *biter på naglarna*
    hur gick det???
  • Tant Pruselius
    bohusbebis skrev 2011-05-17 16:31:49 följande:
    börjar kännas som att jag blivit upptagen i ett hemligt sällskap med mystiska handslag och nattliga äventyr....
    men med tanke på vilka som hänger här så känner jag mig i gott sällskap Hjärta
    haha här går det flesta i säng toktidigt *kikar på alla tröttmösse-preggon frk S *
    så inte mkt till nattliga äventyr... vår bästa nattuggla är Riski Hjärta
    Fröken Småland skrev 2011-05-17 19:58:43 följande:
    Husvagnssäsongen är räddad!

*stuper i säng*
    halleluljah!*pekar på klockslaget för sängdimpning av en fröken S*
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11