Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Tant Pruselius skrev 2011-02-16 08:12:43 följande:
    Godmorgon på Er alla!

Och frk S vilken dag du har - pjuh! Men det där grejar ju du galant!!!  Bor mormor nära?

Ja visst blev det bra med bordet? *super nöjd*
    Jupp, 500 meter och brorsan bor 200 meter bort *Bullerbyn*
    ~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2011-02-16 08:29:35 följande:
    åååååååå !!!!! *avis*
    Har du ett rött hus med vita knutar också?!
    Tyvärr...

• Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-02-16 08:37:48 följande:
    Fast alla som blir involverade i samtalsämnena ställer väl inte frågor?

Dessutom skrev jag att jag blev väldigt plötsligt dålig igår (är fortfarande dålig). Kände mig lite ynklig och ovärdig som inte ens fick ett "tycka synd om" då det annars brukar tyckas synd om allt och alla.
    *tycker synd om* Är det halsen igen?

Blev det något sytt då?
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-02-16 08:43:56 följande:
    Nope, magen pajade igår och allt åker bara rakt igenom. Rejäla magkramper hela em och kvällen igår + illamående. Magen är fortfarande upprörd så jag känner inte direkt för att äta.

Korrigerade ju mönstret på buggasuffletten större delen av dagen igår. ritade, sydde, ritade, klippte och nålade om. Allt bara för att slippa det där hängiga yttertyget. Förhoppningsvis har jag fått det bra nu. Det såg så ut på provsuffletten i lakansväv som jag sydde och korrigerade delarna med.

Nu gällder det ju bara att det funkar som det är tänkt med fint tyg också. Man vill ju inte slösa.
    Blä! Men nu släpper nog viktspärren med lite tur Drömmer
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-02-16 09:08:26 följande:
    Märkligt nog inte, ställde mig på vågen för skojs skull imorse och våen vsade plus! Demon Då åt jag inte mkt igår inte eftersom jag mådde pyton. Man ska inte väga sig...
    Äsch då
    sarahl skrev 2011-02-16 09:09:09 följande:
    Fröken S- Är det där erat hus!!!! Åh så underbart vackert.
    Jupp, här bor vi
  • Fröken Småland
    sarahl skrev 2011-02-16 09:31:55 följande:
    fröken S- huset ser helt underbart ut. ungefär så ser mitt drömhus ut! *avis*
    Har du sett filmen "Drömkåken"? Sånt är vårt hus ungefär Gulligt utanpå, charmigt inuti men är i själva verket ett sminkat lik Fast vi bor här för mindre än 2000 kr/månad (i kapitalkostnad, driftskostnader tillkommer såklart) så det ger en massa frihet att köpa barnvagnar och plugga och andra roliga saker
  • Fröken Småland
    Lexis skrev 2011-02-16 09:45:51 följande:
    Godmorgon tjejer! Jag och E ska snart kliva upp ur sängen (för andra gången iofs). Jag hoppas min lillfis fortsätter ge mig sovmorgon så jag slipper gå upp lika tidigt som er haha! Ska kolla efter den där öppna förskolan för unga idag så har jag och E nånting att göra. :) Och ni som är sjuka, krya på er!
    God morgon på dig! Ja, det är smart att hitta på något. Jag kan annars skicka över några av mina hemuppgifter kanske, är du bra på matte? Drömmer
  • Fröken Småland

Tack för snälla ord om mitt hus Kom gärna och hälsa på mig, det är litet men det finns massor av smågarderober att bädda ned gäster i

• Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-02-16 10:41:43 följande:
    Min förstfödda lilla/stora bebis. Hjärta

http://www.familjeliv.se/hem/asereht/gallery/phpkvqytb.jpg
    Shit vilken pudding hon är! Figuren har hon efter mamma va? Drömmer
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11