Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Och JAG drar runt den Love it - när vi var uppe och hälsade på mormor på hennes jobb (sjukhuset) så var det flera som gav skönheten (vagnen!) komplimanger -ååå vilken fin vagn! En glad vagn! Alla andra är svarta !

• Tant Pruselius
    Teutonia fun 07 - marinblå Teutonia fun 08 - röd Teutonia fun 08 - svart (Här insåg jag att jag inte gillar funen - men var tvungen att testa 3st först Urban jungle 06 Emmaljunga paraplysulky Urban jungle 07 Emmaljunga Rio -Pippivagnen (från Nifs stall) Kronan sulky 09 Bee äldrevarianten Bee+ Bugaboo Cameleon 07 Brio Happy (Hemma hos cirkuspumans pappa ) Ha jag är en rookie !!!
  • Tant Pruselius
    Tant Pruselius skrev 2011-05-18 20:29:40 följande:
    Teutonia fun 07 - marinblå
    Teutonia fun 08 - röd
    Teutonia fun 08 - svart (Här insåg jag att jag inte gillar funen - men var tvungen att testa 3st först )
    Urban jungle 06
    Emmaljunga paraplysulky
    Urban jungle 07
    Emmaljunga Rio -Pippivagnen (från Nifs stall)
    Kronan sulky 09
    Bee äldrevarianten
    Bee+
    Bugaboo Cameleon 07
    Brio Happy (Hemma hos cirkuspumans pappa )

Ha jag är en rookie !!!
  • Tant Pruselius

drömvagnar

Swift
    Rollerbug
    Bugaboo Cameleon -all black
    Bugaboo Frog/cam (Frog med camram och camkläder)

Tant Pruselius skrev 2011-05-18 20:29:40 följande:
    Teutonia fun 07 - marinblå Teutonia fun 08 - röd Teutonia fun 08 - svart (Här insåg jag att jag inte gillar funen - men var tvungen att testa 3st först Urban jungle 06 Emmaljunga paraplysulky Urban jungle 07 Emmaljunga Rio -Pippivagnen (från Nifs stall) Kronan sulky 09 Bee äldrevarianten Bee+ Bugaboo Cameleon 07 Brio Happy (Hemma hos cirkuspumans pappa ) Ha jag är en rookie !!!
    just det visste väll att jag glömt några...
    Brio Race och Brio Sitty...
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-05-18 20:53:07 följande:
    Pustar ut med mina 8,8 vagnar per barn än så länge....
    vem av dem har haft flest?
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-05-19 12:56:11 följande:
    Jag tycker Brio Go ser lite coola ut men jag vill nog inte ha en. Skulle kunna tänka mig att låna en över en dag bara för att göra mig en uppfattning.
    tycker brio go's sittdel är himla trevlig !
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11