Lindadjo skrev 2011-02-10 22:29:07 följande:
I morgon är det kub-time. Passau, vi kommer inte kunna komma förbi den här gången

Daniel har åkt på feber igen, vi fick hämta honom från skolan idag

Stackars plutten, nästan 40 grader igen. Han har sovit sen 17.30 idag. Så vi kommer vara tvungna att ta med honom imorgon. Och eftersom den där febern är något som går på skolan=smittsamt??, så känns det inte rätt att dra in den till er. Hugaligen!
Här har vi två med hög feber, andra gången på 14 dgr.

Lindadjo skrev 2011-02-10 22:31:44 följande:
Pruselius! Gud så söt hon är!!!
Vi gör som kavat. På vintern åker alla kortbyxor, linnen och de flesta t-shirtarna bort. Så det bara finns långärmat och långbyxor att välja bland. Enklast så

Mina är oxå väldigt bestämda om vad de ska ha på sig. Jag får gärna komma med förslag, men godkännandet ska de göra. Och det måste de ju få göra

Här har vi ju lite taskigt med förvaring så kläder ligger kvar men sommarkläder är separerade från andra. Mina grabbar är itne så där jätteintresserade av kläder mer än att man har dem på sig. Ibland kan de gilla något plagg lite extra men inte så att de vill välja själv. Jag tar fram kläder, de klär på sig. Den som ibland får ett ryck är storbusen som vägrar byta sina favvojoggisar trots att han haft dem tre dagar i rad och jag vägrar låta honom ha dem en dag till. Då kan det bli lite tjafs. Tror helt klart att de brås på pappsen där.
När de tagit fram coh klätt på sig själva ser de ut som "hej kom och hjäp mig" och då brukar jag få psykbryt.

Pappan brukar då hoppa in och försvara med att "han är väl jättefin, låt det vara". *suck*