Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

bohusbebis skrev 2011-05-19 13:31:40 följande:
    AnPa, det går bra. Släng med det bara. Kanske blir nån mer regnig dag framöver... Har ju liksom kört in mig på Bee-dynan (funkar tydligen fint även i Swiften säger Sjukhusmamman). Annars har jag nåt UJ-mönster åxå... Har du nåt snyggt kantband? Har bara svart kvar nu... Skulle vara läckert att plocka upp nån av färgerna i tyget....
    *lägger sig i* Orange !!!
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-05-24 08:51:41 följande:
    Nej, Gud nej inte i metropolen Åsa Det är en 14" laptopväska, uuuuunderbart vacker (och helt onödig eftersom jag inte har någon laptop i den storleken) Drömmer
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-05-24 10:56:33 följande:
    Hon ringde upp igen senare och bad om ursäkt för att hon brutit ihop och jag bad också om ursäkt och nu är vi bästa vänner
    bra där
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-05-27 20:02:45 följande:
    Jag minns inte vems namn jag fyllde i på ge-bort-tre-nummer-av-Råd
    är det därför jag fått den?!
    Fröken Småland skrev 2011-05-27 20:07:54 följande:
    Gaaah, glömde att appen bryter vid et-tecknet

Råd-och-Rön-talongen skulle det stå. Tror det var Prus och möjligen Kavat? I vilket fall som helst så är jag nog inte ensam om att spana in det rykande färska testet av bilstolar och sulkys
    fast jag har redan fått tre nr.... nu har den inte kommit på ett tag....
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-05-30 06:25:15 följande:
    Lindadjo: prova att sätta saddle bagen på handtaget fast längre ned. Det funkar ok, förutom om man vill flippa över styret men hur ofta gör man det?
    har du bild?
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2011-05-30 09:12:42 följande:

Satte den så här, det är väl där den sitter bäst??

Vet inte annars hur man ska ha den. Tycker det är fint att ha den i fotänden på liggdelen, men det funkar ju inte heller med en frog, iallafall inte när man har locket på.

jag hade den i fotändan på liggdelen, jätte bra, men T fick icke plats på såbrädan
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-05-30 09:16:14 följande:
    Nej tyvärr. Men kolla på Lindadjos bild i bildtråden och så flytta den en halvmeter nedåt bara
    men jag får den inte att hänga kvar på det viset som Lindadjo får---min bara hasar ner och lägger sig mot "korset"
    jag har min på detta viset nu,

men hade föredragit att ha den i fotändan men T klagar på att det är för trångt då
  • Tant Pruselius
    cirkuspuman skrev 2011-05-31 20:57:21 följande:
    Såg ringar på Babyland/Babyproffsen förra veckan men glömde kolla priset
    varför åker du dit utan mig är det stora frågan ?!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11