Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

passau skrev 2011-02-18 16:00:59 följande:
    Fr S jag vill ha från gekås!!!! Säg till innan isf!!! Steker Plättar återkommer med pres... ligger för övrigt massa målade mönster och utklippta mössor å annat kreativt på köksbordet allt för att det är kalas om 2h
    Du får inboxa mig men det skall vara specifika krav, inte "nån snygg jacka" eller nåt
    ~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • Fröken Småland
    sarahl skrev 2011-02-18 16:15:46 följande:
    fröken S- ska du iväg snart? Min man köpte 1 par bambukalsonger sist vi va där, vilket var september 09. Han ångrar varje gång han använde de att han inte köpte flera!
    Skulle inte tro att de säljer samma kallingar två år senare....
    passau skrev 2011-02-18 16:16:23 följande:
    Skrev i andra tråden frs d e jordgubbs-Lisa för 9,95 å samma med en katt 2 figurer å ett badkar för 19 isf behöver jag vara mer specifik?
    Det var specfikt! *gillar* Fast jag är helt clueless när det gäller vad det är för något Leksaker antar jag?
  • Fröken Småland
    Du kommer nog också att köpa en bugga snart! Drömmer
    Du menar väl inte att det smittar? Drömmer *känner mig skyldig*
  • Fröken Småland
    Kristina71 skrev 2011-02-18 20:43:58 följande:
    Gonatt på er (funderar över hur alla ni som verkar ha så många barn har så mycket tid att skriva grejjer....och jag som bara har ett...hmmm)
    Man får ju prioritera helt enkelt
  • Fröken Småland

Och jag har varit i Borås och besökt Leos lekland. Riktigt bra lekland, bästa hittills

• Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2011-02-20 17:39:13 följande:
    Jag har faktiskt, handen på hjärtat aldrig vart på ett lekland.... Men k har vart med T och pappa-kompis med barn.... Måste nog ta min leklands oskuld någon dag kanske....
    Det är först i fyra-fem årsåldern som de är särskilt intresserade tycker jag så det är ingen förlust
    Ekorrfamiljen skrev 2011-02-20 17:41:05 följande:
    Tillägger: Inte ens en simhall med barnbassäng finns på lagom avstånd. (5 mil är som 25 mil på fastlandet. ) Här i sta'n finns bara en vuxenbassäng a 25 meter, that's it!
    Det har ju t o m vi i vår lilla håla!
  • Fröken Småland
    Ekorrfamiljen skrev 2011-02-20 17:51:34 följande:
    Frk S: Men du ser!! Slänger mig på golvet och sparkar som en tjurig 2-åring. Vill gå och bada med ungarna. De har pratat om att bygga en ny simhall i åratal här, men att få arslet ur vagnen verkar värre. Fatta vad kul med en varm babybassäng (typ 20 cm vatten) en varm barnbassäng (runt 60-100 cm) och en vuxenbassäng med typ 120-400 cm..) Typ som i Värnamo. Jag var och badade med de stora kidsen hur ofta som helst. Vendel har nog inte ens sett en simhall från insidan. *skandal*
    Det är faktiskt skandal! Simhallen är vårt utflyktsmål nummer ett, barnen älskar att åka och bada. Jag är inte lika förtjust men men... I Smålandsstenar dit vi oftast åker så är botten i lilla bassängen höj- och sänkbar så beroende på dag och tid så varierar djupet mellan 0,6-1,2 meter. Helt perfekt att åka med de små de dagar det är 0,6-djup utan att behöva hålla i dem hela tiden utan de kan ha armpuffar på sig och gå runt på botten. Hade det varit djupare så hade jag inte åkt alls så ofta tror jag (vi åker oftast varje vecka). Men i tisdags när vi var i en annan simhall och badade så provade lilleman att vara på djupt vatten för första gången, han har vägrat innan men det gick jättebra så i fortsättningen så skall vi åka till vår vanliga simhall i Smålandsstenar de dagar när det är djupare i lilla bassängen. Kanske man har en chans att locka kvar Maja då, hon vill nämligen helst vara i stora bassängen och hoppa från trampolinen. I den stora bassängen skulle jag aldrig i livet gå ned, jag blir blå om tårna bara jag sticker i dem
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11