Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Nifelheim skrev 2011-02-20 17:58:57 följande:
    det har inte Elric heller och vi har ett riktigt äventyrsbad här. *ännu större skandal*
    *skäller på* Bad är ju toppen för både knoppen och kroppen!
    ~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2011-02-20 18:16:04 följande:
    Mjaaa, men mamman vill inte visa sig i badkläder Förvånad Jag får hyra en våtdräkt först
    Jag har en som du kan få låna så går vi till äventyrsbadet du och jag och barnen
    Lexis skrev 2011-02-20 18:37:54 följande:
    När jag blir rik ska jag köpa ett hus med äventyrsbad i källaren
    Det vore en riktig bra idé!
  • Fröken Småland

Kommer ni ihåg att jag hade en lång utläggning för mindre än ett år sen om att jag inte gillar ordet snippa och att jag aldrig kommer att kunna använda det? Jag tror också att jag skrev att rätt vad det är så anpassar jag mig väl jag också och tycker till och med att det är ett bra ord?

Där är jag nu! Ordet har dykit upp i några sammanhang på sistone, bl a i samtal med mina brorsdöttrar som är något lite äldre än Maja och jag tycker att ordet är jättegulligt och bra numera Drömmer Vi har helt pensionerat tissetrollet och nu är det snippan för hela slanten.

Jag säger det igen; Fröken Småland är (minst!) två år efter alla andra Cool

• Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2011-02-21 16:19:28 följande:
    Jag gillar också ordet snippa. Har till och med nästan lyckats få min mamma att använda det, fast hon har svårt för att lära.

Elric deklarerar ofta vitt och brett att han har legat i min mage och kom ut ur snippan och att jag har legat i mormors mage och också kom ut ur snippan men när han blir pappa får doktorn skära upp magen o ta ut bebisen

Jodå, jag HAR förklarat att pojkar/pappor inte har bebisar i magen, men det hjälper inte.
  • Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2011-02-21 17:32:23 följande:
    En helknäpp fråga som jag säkert frågat förut. Behöver man "lära" pojkar att stå och kissa eller kommer det naturligt med åren? Alltså, jag är ju ganska glad så länge han sitter ner, men tänk om han blir retad på dagis eller så för att han gör det Förvånad
    Oj, det har jag aldrig ägnat en tanke Men jag tycker nog att man kan lobba för att även vuxna karlar skall sitta ned och kissa så jag tänker verkligen inte uppmuntra till något svineri
  • Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2011-02-21 17:52:43 följande:
    haha. Kanske bara är jag som över-funderar på allt då. Min stackars gosse har ju så fruktansvärt mycket fruntimmer omkring sig och har nog aldrig sett en vuxen karl kissa.
    Nåja, blir han retad får jag väl tvinga sperma-donatorn lära honom *fniss*
    Eller varför inte hunden? Drömmer
  • Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2011-02-21 18:05:42 följande:
    Kissa som hunden kan han redan
  • Fröken Småland

Det blir Ge-Kås efter lunch idag. Passau: du får mms:a mig detaljer för jag har ingen aning om vad det är du vill ha...

• Fröken Småland

Passau: har inte fått något... Jag inboxar mitt nr ifall du har fel

• Fröken Småland

Prus: Jag kan göra en specialare och skicka med Schenker för 42 kronor, men du måste inboxa mig exakt vad du vill ha och hur mycket det får kosta. Var specifik please, jag har Maja med mig och har lovat henne att bara titta på roliga saker

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11