Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2010-04-05 10:00:39 följande:
    Vuxentid/egentid? Funderar på vad det var nu igen?
    Inte en susning. Något icke-existerande här iaf. Existerar bara som någon slags vag fantasi
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    sarahl skrev 2010-04-05 13:21:12 följande:
    kan någon vara ärlig och säga vad ni tycker om min blogg, är den för grötig? för färgglad, blir man snurrig? posedesign.blogspot.com
    Jag tycker att det är jobbigt att läsa röd text på turkos bakgrund...
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    sarahl skrev 2010-04-05 13:43:27 följande:
    Nif- jag ändrade men vet ej om  det blev bättre. Det är så lätt att man blir blin´d själv...
    Mycket bättre..
  • Nifelheim
    Pruseluskan skrev 2010-04-06 10:50:50 följande:
    Hej hallå på Er! Nif - Har E börjat ny förskola nu?
    ♥Jaaa. Han har gått där två veckor nu. Härlig bild från första inskolningsdagen:

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs410.snc3/24812_1375263655396_1045978057_1146185_7771537_n.jpg
  • Nifelheim
    Lokatt skrev 2010-04-06 15:02:51 följande:
    hihi guud vilken goding, tur mamma har tvättmskin
    Ja ibland är jag himla glad att jag har den
  • Nifelheim

Tack alla. Ja visst är det en underbar bild på min härliga lortgris. Förresten måste jag bara skryta och säga att vi ALDRIG någonsin haft en så härlig mössa som vi fått så mycket beröm för. Massor med tack Asereht.

• Nifelheim
    Pruseluskan skrev 2010-04-07 11:57:44 följande:
    Någon här som kan svara på hur Molo är i storlekarna. T är en rätt så lång tjej på 2år (nu på lördag) och ligger någonstanns mellan 92/98 i size just nu, mer 98 tror jag. Ska jag köra på 98 eller en 104 eller är dem lite större i stlk så att kanske en 92 funkar? hjälp..
    Vanliga tröjor är relativt små tycker jag. På Elric funkar104, men 110 ser bättre ut. Han har 104 på nästan allt annars.
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-04-07 20:45:31 följande:
    Zasata: var det katastrof? Tur ändå att du inte visste om det i förväg för då hade det nog varit väääldigt nervöst. Vad var det för jobb? Jag gjorde för övrigt en jobbintervju på tyska en gång för länge sen
    Har också gjort både på tyska och på engelska. På kundtjänstjobb är det inte så ovanligt att de vill göra intervjuer på engelska för att kolla hur bra man talar.
  • Nifelheim

Jag har också syttt mååånga bandanas. Har mönstret kvar om inte Lindadjo hittar. Jag har både vändsytt och kört med tääät zickzack, funkar vilket som.

• Nifelheim

Grattis till lillkorven Sarahl..

Läste också om 15-månadersbarnet. Tydligen klarade han sig inte Usch så hemskt.

Ekorren: Så gör Elric jämt Man kan inte lita på honom ALLS bland bilar eller annat. Han har ingen som helst impulskontroll. Skitjobbigt, men jag hoppas ju fortfarande att han någon gång växer ifrån det. (tills dess håller jag ett krampaktigt tag i en gallskrikande unge så fort vi närmar oss bilar etc)

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11