• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

nån med tips på bra framkallnings-ställe? Gärna billig frakt och kanske något erbjudande... Ska beställa några förstoringar.

• Lokatt
    Kavat skrev 2010-04-05 20:04:14 följande:
    Jag är helt slut. Fattar inte riktigt varför men har bara försökt vila, läsa och ha det gött hela helgen. Kanske det som är fel?! Idag orkade jag knappt gå, vill bara lägga mig och vila. Men, men, försöker övertala mig själv att det är bra att vila och sova när man kan och det är väl kroppen (bebisens) sätt att säga att jag ska ta det lugnt kanske? Eller vila upp mig tills nästa helg.
    hur har du det med järnet? har du koll på det?

Tråkigt när man bara är trött, jag känner mycket så nu för tiden och jag är inte ens gravid. {#lang_emotions_tongue_out} fysisk stress, psykisk stress, lite sömn samt att jag aldrig fick vila upp mig när eller efter jag var sjuk.
  • Lokatt
    Kavat skrev 2010-04-05 20:35:06 följande:
    Mmm, inte kollat. Men tror jag får i mig mycket i kosten plus att jag sedan länge försöker få i mig c-vit+järn då och då. Ska nog gå och ta mig en grogg! Trist när du är trött och inte kan skylla på grav. Försök ta det lugnt!
    ja gå och grogga lite energi du
    Försöker ta det lugnt så gott det går, men du vet hur det är...
    Riskiflickan skrev 2010-04-05 20:53:00 följande:
    jag brukar framkalla kort på extrafilm.se tycker att de är bra å de brukar ha en del erbjudanden med...
    tack, ska kolla in.
    Lyckades fota våra två hundar och min väns blandis samt min mammas hund på samma kort och alla tittade fint i kameran och var stilla! Det ni, inte lättaste med fyra hundar Har iaf. lovat vännen en förstoring. Sen har man ju alltid massa som man vill framkalla för egen del som man aldrig tar sig tid med.
  • Lokatt
    Fröken Småland skrev 2010-04-06 10:58:44 följande:
    Vi har stopp i dammsugarslangen och den går inte att plocka isär . Någon som har tips om hur man blir av med proppen? Har inga idéer på vad som är böjligt nog att komma igenom alla krökar och ändå styvt nog för att putta undan blockeringen. Och vi behöver dammsuga nu...
    är det i mjuka delen av slangen? Det hände mig för några veckor sen, då fick jag sätta mig och klämma ut det för hand, dvs dra ihopslangen där saken var, trycka till bakifrån och putta fram en cm eller två i det hoptryckta, sen upprepa cm för cm tills det kom ut. *suck*
  • Lokatt
    Nifelheim skrev 2010-04-06 14:50:06 följande:
    ♥Jaaa. Han har gått där två veckor nu. Härlig bild från första inskolningsdagen:
    hihi guud vilken goding, tur mamma har tvättmskin
  • Lokatt

ha det så kul imorgon allihopa som är lyckligt lottade

Själv ska jag till öppnaförskolan med en mamma från dagis som har ett barn i min älstas ålder samt min minstas, vi har aldrig umgåtts så, men det ska bli jätteskoj. våra älsta ska börja samma förskoleklass till hösten. (de går inte samma dagis nu, bara våra yngsta). Så håller lite tummar att de ska komma överens.

• Lokatt
    Pruseluskan skrev 2010-04-08 22:36:51 följande:
    Har du 2 olika förskolor? eller är den ena förskoleklass?*lite dimmig i huvudet*
    Har alla tre på samma förskola, men två olika avdelningar. Älsta ska börja förskoleklass i höst, dvs. 0:an i skolan. Hon kommer inte hamna på samma skola som nästan alla av hennes dagisvänner, därav att det var extra kul att hon får lära känna en som ska börja samma klass. Så i höst har jag två olika avdelningar att lämmna på, samt på skolan som ligger en bra bit ifrån. *ingen bil*

Asereht, visst är det surt att de är där och gottar sig?! Lät mysigt ändå med resturang, trots snabbvistit. Man behöver unna sig fast man har smågrisar
  • Lokatt

igår och idag har vi hundkurs hela familjen tillsammans, utomhus som tur är Lite körigt att vara hela familjen, men samtidigt så kul att göra något roligt tillsammans alla Idag är det dessutom strålande väder så ska bli kul att åka iväg snart.

Fr.s lät som det gick toppen på provet! Låt oss veta när du har slutgiltiga resultatet.

asereht, dregglis-bandanas är riktigt toppen att ha till små kräckisar och dregglisar. Kan tänka mig att det går att vändsy med översta sömmen synlig då på vanlig maskin, men vet inte om det är optimalt. Vet att jag innan overlocken köpte på T, från något företag, tror man fick fyra eller fem (?) för 100:- Minns inte exakt, men de hade bättre pris om man köpte flera. De är iaf jättebra, lillskrutt har de fortfarande ibland, bla nu när hn är lite halv förkyld och får tänder, då dregglar han lätt ner några tröjor annars.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11