K*B*N, pratar del 11
nån med tips på bra framkallnings-ställe? Gärna billig frakt och kanske något erbjudande... Ska beställa några förstoringar.
nån med tips på bra framkallnings-ställe? Gärna billig frakt och kanske något erbjudande... Ska beställa några förstoringar.
tipsar om 60% på axel och ida regnskydd samt nån skötväska dyna mm. och lite leksaker kläder o så.
http://babyroom.se/sv/artiklar/barnvagnstillbehor/index.html
ha det så kul imorgon allihopa som är lyckligt lottade
Själv ska jag till öppnaförskolan med en mamma från dagis som har ett barn i min älstas ålder samt min minstas, vi har aldrig umgåtts så, men det ska bli jätteskoj. våra älsta ska börja samma förskoleklass till hösten. (de går inte samma dagis nu, bara våra yngsta). Så håller lite tummar att de ska komma överens.
igår och idag har vi hundkurs hela familjen tillsammans, utomhus som tur är Lite körigt att vara hela familjen, men samtidigt så kul att göra något roligt tillsammans alla
Idag är det dessutom strålande väder så ska bli kul att åka iväg snart.
Fr.s lät som det gick toppen på provet! Låt oss veta när du har slutgiltiga resultatet.
asereht, dregglis-bandanas är riktigt toppen att ha till små kräckisar och dregglisar. Kan tänka mig att det går att vändsy med översta sömmen synlig då på vanlig maskin, men vet inte om det är optimalt. Vet att jag innan overlocken köpte på T, från något företag, tror man fick fyra eller fem (?) för 100:- Minns inte exakt, men de hade bättre pris om man köpte flera. De är iaf jättebra, lillskrutt har de fortfarande ibland, bla nu när hn är lite halv förkyld och får tänder, då dregglar han lätt ner några tröjor annars.