Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Lindadjo skrev 2010-04-07 11:16:34 följande:
    Nej, tyvärr blir det inte mässa för mig. Beror dock inte på att jag ska "umgås" med min man istället, utan av mer ekonomiska skäl. Det har gått mer än beräknat på liftkort och hyrning av barnskidor osv
    Nu ligger vi i va om vi ska få datumtvillingar
  • Tant Pruselius

Någon här som kan svara på hur Molo är i storlekarna. T är en rätt så lång tjej på 2år (nu på lördag) och ligger någonstanns mellan 92/98 i size just nu, mer 98 tror jag. Ska jag köra på 98 eller en 104 eller är dem lite större i stlk så att kanske en 92 funkar? hjälp..

• Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-04-07 12:02:45 följande:
    Jag vet bara ytterkläder och där är de normala i storlekarna numera men var jätterymliga förr. Så är det en jacka så spelar det stor roll hur gammal den är...
    lurvarna med?
  • Tant Pruselius
    passau skrev 2010-04-08 07:08:20 följande:
    lite sugen ppå att dra efter mässan på fredag d e ju bara en timma till i bil, men jag köpte ny dator i förrgår så jag tror inte b´jag borde...*drar och tittar på när dom sätter ihop byggsatsen till brorsans hus*
    jobbigt när man vet att man inte borde...

Jag hoppas kunna åka förbi där när vi ska till malmö helgen 7-9:e är sugen på en skaloverall ...men svår motiverat att åka "förbi" för den... även fast jag lätt kan adda 1000 saker till, men det gillar nog inte sambon/plånboken
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2010-04-08 09:58:39 följande:
    Oh, aj... ägglossning på höger sida nu. Gissa vad som kommer hända här ikväll? Men nu ska jag ta pojkarna och gå och kika lite på loppisarna. Kanske det finns något fynd där idag, man vet aldrig.
    förmodar inge trådhäng for you to night då
  • Tant Pruselius

Jag har försökt stöta bort tanken på ÄL-tester. Men kan liksom inte riktigt rå för att endå frestas lite av dem ändå......Någon som kan berätta hur dem funkar, hur man använder dem och liknande....?

• Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-04-08 09:48:03 följande:
    Idag skall jag till Jönköping med granngubben. Han skall på en undersökning på sjukhuset som tar en timme så jag tänkte åka ned till gamla Toddler och se vem som tagit över den butiken. Undrar om de säljer nya Bee
    Hur va jkpg? har spanat lite på en swift där räknar med att den kanske finns kvar den 7:e
  • Tant Pruselius
    Angel Gbg skrev 2010-04-08 20:30:44 följande:
    Och jo jag inser att jag vet mer än vad som är "normalt" om ägglossningstester och hur ni udda människor blir gravida
    jag kommer att vända mig derekt till dig om dessa blir aktuella här hemma.
    Men jag anser eftersom jag lyckats bli gravid 2ggrmed samma man. Första var "miss i arbetet" men den 2a var mer medveten och det tog sig efter 2-3månader.... så lite kläm om själva ägglossningsdagen borde man ju ha ?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11