K*B*N, pratar del 11

Nemia noj: stackars liten

Någon som hört om Lindadjo funderar på att gå på mässan? Eller tror ni att hon bara "umgås" med sin man nuförtiden?

Ekorren: Om jag inte hade känt Vipera så hade jag trott att han inte ville att du skulle åka på roadtrip och att han försöker sätta käppar i hjulen genom att inte låna ut sin bil . Sånt skall stävjas och du har helt rätt approach! Hyr en bil och lämna karlsloken hemma
Härligt att du verkar komma iväg!
*åsså en puss till Vipera ifall han tjuvläser*
Jag skrev såhär i Bugabootråden men klistrar in här också...
Nu har Fröken Småland filosoferat igen och försökt knäcka nöten med vad Bugaboo skall lansera för produkt förutom barnvagnar. Visst var ledtrådarna att produkten var för vuxna och att den skulle ha två hjul? Spontant tänker man ju cykel men det känns så långt ifrån vad de sysslar med idag så jag funderar på om det inte är någon form av resväska? Kanske en kabinväska som får heta "Fly"?
Sen har jag en teori om de två helt nya barnvagnsmodellerna som de utlovat (utöver syskonvagnen) och det är en terrängvagn "Caterpillar" och en minisulky "Hummingbird". Vad tror ni?
Kavat:
Är ett Frogchassi intressant för dig? Kolla om det går att köpa loss på "köp nu". Jag skall till de trakterna imorgon...
http://www.tradera.com/Chassi-till-Bugaboo-auktion_340818_110498194
Zasata: var det katastrof? Tur ändå att du inte visste om det i förväg för då hade det nog varit väääldigt nervöst. Vad var det för jobb? Jag gjorde för övrigt en jobbintervju på tyska en gång för länge sen
De gamla Molo-lurvarna var jätterymliga. Folk i shoppingtrådarna sa att de fick upp två till tre storlekar när de nyare kom, de är mer normala i storlek. Så en gammal urvuxen 80 (som motsvarar 86/92 ungefär) fick efterträdas av en strl 98 av de nyare modellerna. Men numera skall de alltså vara normala *babblar och kan inte läsa igenom min text då jag skriver på mobilen*
Angel: Du skall möjligen inte förbi den där affären med mirakeltvål idag va? *flirtar*
Idag skall jag till Jönköping med granngubben. Han skall på en undersökning på sjukhuset som tar en timme så jag tänkte åka ned till gamla Toddler och se vem som tagit över den butiken. Undrar om de säljer nya Bee