• AnPa

K*B*N, pratar del 11

Nifelheim: Hejhej! :) Låter onekligen som om att ni haft gott om vagnar hihi! Hoppas verkligen att det blir en bebbe för er snart. Jag får vänta lite med nästa (pga skola då) MEN jag blir moster till en liten i oktober, längtar så! Den tog ett år på sig att bli till så det ska verkligen bli mys :)

• AnPa

Cirkuspuman: Tack och tack för välkomnandet! Ja det ska verkligen bli jättemysigt, speciellt när jag är sugen på en liten själv, lite bot på det helt enkelt ;) Jag var inne på din blogg en sväng och dog lite grann (nåväl, nästan iaf). Gud så underbar Neo är! Hur söt som helst verkligen :) Förstår hur du tänker, klart man vill att ens barn ska ha många kusiner! Det är ju så mysigt med stor familj med många syskon och syskonbarn.

• AnPa

Passau: Hej! Låter underbart med sommarhus vid havet :) Mina föräldrar har precis köpt en sjötomt i Sörmland vid en liten sjö, huset där ska rivas och det ska byggas nytt i sommar och vi har blivit utsedda som hjälpredor :P Att baka cupcakes har jag också haft en dille på ett tag, men har helt slutat med socker och stärkelse (är mitt uppe i en stor viktminskning), men bakar fortfarande för att bjuda på (ibland får blivande maken med sig till jobbet, mkt uppskattat!). Tycker även om att göra fina tårtor i Sugarpaste och dekorera ;) Låter ju helt perfekt med din syster ju! Snacka om att få det bästa av 2 världar :) Min syster har nästan helt bestämt sig för en brio go (trots att jag sagt BUGABOO!!!) menmen, tror att största anledningen är att den blir himla liten ihopfälld i deras bil (Audi A4).

• AnPa

Tant prus: Heeej! Är du här med?! Gilla massor :) Swiften är faktiskt en lime/black, ville inte bangs ur i färgval som vi gjorde med camen (grå/off white). Ska sy en dyna nu i ett ikeatyg som har svart botten med fåglar (svalor) och blommor/växter på, superfint! Du kanske kan tänka dig att gilla mig ändå? ;) utan röd Swift menar jag :) Din denim Cam är så fin med bumpbarskyddet (Asereht?) och det röda, love it! Ang teutonian så hade vi en mistral s, samma funktioner som camen typ men 16 kilo tung (bodde på 2 tr utan hiss då och släpade den upp och ner med foglissning, Ajajaj). Är så nöjd med att vi bytte till camen faktiskt! Blir en till nästa bebbe också, men då antagligen en begagnad eller från utlandet (10250:- är ju hutlöst!)

• AnPa

Thulo: smartphone är ett samlingsnamn kan man säga. Det finns ju en hel uppsjö av dessa med olika märken. Jag gillar iphone, den är enkel att förstå och att uppdatera/ladda ner nya appar till :) Min pappa har någon htc och han ångrar att han inte köpte en iphone (hans fru har en som han gärna lånar :P).

• AnPa

Tappade just ut en stor kopp kaffe rakt ner i vardagsrumsbordet. Kaffe överallt! Plockade av tyget på sittdynorna och kuddarna i soffan och slängde in i tvättmaskinen, kom sen på efteråt att det är kemtvätt på den. Tror ni att tyget överlever tvätten? Körde 40 grader och lite flytande tvättmedel.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11