Inlägg från: cirkuspuman |Visa alla inlägg
  • cirkuspuman

K*B*N, pratar del 11

Ekorrfamiljen skrev 2011-03-17 10:10:50 följande:
    Vi har ju "Drömhuset" på g och säljarna verkar vara villiga att sälja till oss, med förbehåll att det här huset blir sålt. Mäklaren verkade väldigt "på" men sen kan det ju alltid komma in andra aktörer i sista stund och buda över. Vilket vi hoppas att de INTE gör. Går allt vägen så köper vi det huset vi har tittat på senast och vill ha.
    Spännande och lycka till!
    cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥ BF mars 2011 ♥ ¸
  • cirkuspuman
    AnPa skrev 2011-04-01 13:13:52 följande:
    Halloj! Känner igen många här inne från bugga-tråden bl.a. :) Skickade en ansökan till den andra tråden (medlemsgruppen) och blev presenterad för denna tråd av frk småland! :) Verkar vara himla trevlig stämning här inne så här hänger jag gärna, ifall jag får såklart? Kallar mig själv A här, är sambo med P (där har mitt nick kommit ifrån, när det ändå pratades om det :P). Vi har tillsammans lille V som är född 24 feb 2010. Gillar barnvagnar och har haft 4 stycken so far och vill gärna bli bättre på att fixa tillbehör själv. Projektet som ligger framför nu är en dyna till swiften i ett ursnyggt tyg från Ikea :) Kanske ska passa på att fråga, hur tjockt skumgummi använder ni? Kram sålänge!
    Jag säger oxå hej och välkommen jag har själv nyligen hittat till denna tråd och känner igen många från P&T tråden där vi hängde för några år sedan
    Vi har precis fått vårt fjärde barn som blev en son som är 11 dagar idag, sedan har vi en dotter 3,5 år, en son som är nyss fyllda 5 år och en dotter till som är 6 år.
    Många vagnar har passerat här med..c:a 23 st tror jag bestämt  
    cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥ Neo-11 ♥ ¸
  • cirkuspuman
    AnPa skrev 2011-04-01 21:55:58 följande:
    Nifelheim: Hejhej! :) Låter onekligen som om att ni haft gott om vagnar hihi! Hoppas verkligen att det blir en bebbe för er snart. Jag får vänta lite med nästa (pga skola då) MEN jag blir moster till en liten i oktober, längtar så! Den tog ett år på sig att bli till så det ska verkligen bli mys :)
    Grattis vad mysigt att bli moster!
    Här blir det nog inga fler kids nu men jag väntar och hoppas på att någon av mina syskon ska avla av sig men det verkar tyvärr som om de tycker att det räcker med mina kids.
    Jag har dock en halvbror som har två barn i våra barns ålder så de har iaf två kusiner på min sida  
  • cirkuspuman
    AnPa skrev 2011-04-02 08:17:02 följande:
    Cirkuspuman: Tack och tack för välkomnandet! Ja det ska verkligen bli jättemysigt, speciellt när jag är sugen på en liten själv, lite bot på det helt enkelt ;) Jag var inne på din blogg en sväng och dog lite grann (nåväl, nästan iaf). Gud så underbar Neo är! Hur söt som helst verkligen :) Förstår hur du tänker, klart man vill att ens barn ska ha många kusiner! Det är ju så mysigt med stor familj med många syskon och syskonbarn.
    Tack tack, ja vi tycker oxå att han är bra söt vår lille kille
  • cirkuspuman

Thulo: De har bara olika operativsystem
    Nästintill alla appar finns till båda så det är en smaksak vilken telefon man gillar bäst

• cirkuspuman
    Ekorrfamiljen skrev 2011-04-06 14:59:21 följande:

Jo, fast jag vill helst inte lägga ut den här på öppna forumet. Drömmer

Jag är oxå nyfis inboxa länken
  • cirkuspuman

Moltan: Vi har en Techno och jag älskar den smidig och stabil! Vår är från 2007 och är fortf fin trots att den är flitigt använd.

• cirkuspuman
    Fröken Småland skrev 2011-04-29 18:56:53 följande:
    Jag sa till ungarna att de får gå tillsammans allihop och inte välja i första hand, i andra hand osv. Skitungar!

Här är rolig cykel med plats för fyra små. Hoppas länken funkar.

www.velorbis.dk/klassiske-bedstemor-bedstefar...
    Åh vilken cool  om vi inte hade så många långa backar så hade den varit perfekt för mig
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11