• zasata
    Fröken Småland skrev 2010-04-10 10:07:31 följande:
    Nu har jag paus i eländet, SHIT vad svårt det är!! Jag köpte inte solsuffletten då jag tycker att den är bättre till ett litet barn. Min gangster vill helst inte ha sufflett alls. Men jag är också imponerad av den, hur bra som helst. Han mår för övrigt prima även idag så det smittar inte
    *muttrar lite avis*
  • zasata
    Fröken Småland skrev 2010-04-10 17:05:41 följande:
    Hemma igen efter en lååång dag i skolbänken. Om några minuter publiceras de rätta svaren på webben så då skall jag se hur jag ligger till. Man får ta med sig sina egna svar ut så man kan se hur många rätt man har men det ger ju inte annat än en fingervisning då resultatet sätts efter hur bra eller dåligt alla vid provtillfället skrivit. Förra gången jag skrev (vältränad hjärna) hade jag ett resultat på 1,4. Max var 2,0 (alltid) och genomsnittsresultatet var 0,92 eller nåt sånt. Nu är jag allt annat än tränad så jag hoppas på att komma upp i 1,1-1,2 om jag har TUR. Angående Bee så har jag inga bilder men skall försöka fixa ikväll om lilleman samarbetar. Jag tror jag gillar den
    Tobbe fick 1,9 för ett årsedan
    Behöver jag säga att jag vägrar göra det? min kompis gjorde och fick 0.3 tror jag. Jag skulle nog med hamna där.. För är högskoleprovet du pratar om va?

Nu är syskonvagnen såld... köpte den för 3900, la ut den för 3800.. och fick 3800kr
  • zasata
    Fröken Småland skrev 2010-04-10 19:24:19 följande:
    1,9? Jag har just konstaterat att jag har 90 rätt vilket motsvarar 1,5 men det tror jag när jag har papper på det
    men han är ju knäpp min sambo han är sådan som kan läsa en bok, sen kan han det.
  • zasata
    Fröken Småland skrev 2010-04-10 20:42:06 följande:
    Zasata: missade ju att du sålt syskonvagnen, det gick fort! Förresten när du frågade om jag gillar min MacLaren så svarade jag nej men svaret är inte fullt så enkelt. Som extravagn att ha liggande i vår pyttelilla bil så är den kanon för de två-tre hundralappar som jag gav för den. Men jämfört med en Bugga så känns den ju som skräp och det var mest det jag svarade på när du frågade. Faktiskt tycker jag också att den är lite söt i sin enkelhet och den riktigt snygga grafitgrå färgen.
    Oj vad billig den var! Har den något ligg läge?
    la ut den idag. fick svar efter 15 minuter så kunde nog fått mer
  • zasata
    Fröken Småland skrev 2010-04-10 21:04:14 följande:
    Min modell Triumph har bara viloläge men både quest (tror jag?) och techno har liggläge fast de brukar vara dyra tycker jag. Min var såklart ett fynd
    Klart du fyndat.. och kan säga att du kommer vinna tillbaka pengarna för din bugaboo med..
    funderar på om jag skall köpa på blocket en gammal.. men vad skall man ge max då? 2000?
  • zasata
    Fröken Småland skrev 2010-04-11 07:06:54 följande:
    Jag syftade på din fråga om vad man skall ge för en begagnad Bee. Som säljare skulle jag vilja ha 3.000 men som köpare vill jag inte betala mer än 2.500
    men hur var det med chassit på dom gamla?
  • zasata
    sarahl skrev 2010-04-11 08:11:18 följande:
    värkar, värkar, värkar...........
    jag ahr köpt enfärgade från danska pippi, 2 för 50kr.
    Asereht skrev 2010-04-11 08:55:49 följande:
    Jag måste skaffa sådana där dreggelhalsdukar (eller vad kallas det?). Helst sådana som ser ut som scarves. Är det någon av er som sytt sådana och som inte har overlock? Är det knöligt? Ekorren, sydde du några? Inte för att lillgrisen dregglar direkt men han småspyr ju hela tiden. *morr* Ingen av de andra har gjort det så jag är helt oförberedd på den fronten. Visst jag har små handdukar och sådana där frotté tvättlappar från ikea och de används flitigt kan jag säga. Problemet är att man aldrig vet när det kommer. Jag är ständigt nedkräkt, jag bryr mig inte längre om att klä mig hyfsat hemmavid för jag vill inte ha alla mina tröjor förstörda. Bebiskräk ger fettfläckar har jag märkt. Inte nog med det, lillgrisen är ju ständigt blöt i halslinningen och vi byter bodys/overaller flera ggr om dagen och det börjar bli tröttsamt. Nu när vi vaknade gick vi ned, gjorde mogontoalett och jag klädde på lillgrisen. När jag lyfte upp honom från skötbordet så la han en rejäl spya på min axel. Hela bodyn nedkletad (förutom min sunkiga tröja men den bryr jag mig inte om). Så vi har redan bytt body och vi hari nte ens varit uppe en timme. Nu har han haklapp men den är aldeles för stor. Några allmänna tips när man har liten kräkis?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11