K*B*N, pratar del 11
hur ska man kunna dammsuga ett helt hem utan dammsugarfoten/munstycket!? Det har pajjat och jag får alltså gå med bara rördelen nere på golvet.
Det tar tiiiid och blir inte helt hundra, SUCK!
hur ska man kunna dammsuga ett helt hem utan dammsugarfoten/munstycket!? Det har pajjat och jag får alltså gå med bara rördelen nere på golvet.
Det tar tiiiid och blir inte helt hundra, SUCK!
haha, ja ok då, det hade varit värre.
nu har jag dammsugit i en halvtimme och bara hunnit kök och hall *suck*
strax dax att ut med hundarna igen och sen till sjukhuset med dottern. Och kavat har inte ens varit inne och tipsat mig om vad jag ska fråga och säga *mutter*
jag hann in, skulle stänga av datorn just nu. Ok då ber jag extra om sesamfrön, om vi nu ens får ta några prover idag.
Kl2 är det vi ska vara där.
fick inte ta några prover idag, han sa han var inte rätt doktor för det, emn han var supertrevlig och skulle fixa remiss till rätt ställe, vilket kunde vara antingen allergi eller barnmottagningen ,han skulle ringa bägge och fråga. Sen skulle han ringa imorgon och ge oss en ny tid dit.
kavat, ingår sesam och räkor i samma grupp, det kan det väll inte göra va? På dagis hade de märkt att hon sagt det kliat i munnen vid nån soppa med räkor och här hemma har hon sagt att räkor kliar har vi kommit på, vi trodde det berodde på att hon inte gillar räkor och ville slippa.
japp, de är verkligen urmysiga, hade en till minstingen. Tittade inte vi på sånna när du fortfarande hade han i magen?
Jag beställde en app. till telen, men den har inte kommit än! Varför?!
Tisdagar är verkligen min "måndag", skola, jobb och allt i en himla tackt, tur man kan skriva på FL i rasterna
verkar som det bara blir tre barn på dotterns kalas. Hon fick välja vilka hon ville bjuda, vi sa max sex barn. Hon ville bara bjuda fyra (de hon umgås med, två från dagis, två inte från dagis), en verkar inte kunna.
Tips på hur vi får barnen att känna stor kalaskänsla trots de är så få?
Det var ju "bara" underhåret, fint ju Tilltalar rebellen i mig med
Jag är ju blond nu med, har köpt två askar riktigt rött hårfärg, vet inte om jag ska slinga eller göra så med underhår jag med..