Inlägg från: Cs mamma |Visa alla inlägg
  • Cs mamma

K*B*N, pratar del 11

Hmm och kattallergen är absolut det svåraste att få bort så om du har otur får nog soffan flytta ut

R.I.P Moffa! SMS:a BESEGRA 3697 till 72988 för att skänka 50 kr till Cancerfonden till hans minne
  • Cs mamma
    passau skrev 2010-09-17 20:59:06 följande:
    segt isf...
    och vansinnigt dåligt att inte skriva det i annonsen!
    *fnissar lite* Du är rätt söt... tyvärr fattar inte "icke allergiker" sånt utan menar att du som allergiker måste fråga om det finns djur eller röks i ett hem.
    R.I.P Moffa! SMS:a BESEGRA 3697 till 72988 för att skänka 50 kr till Cancerfonden till hans minne
  • Cs mamma

Jag undrar vad vi ska göra idag Passau ni är inte på väg ner eller???

Hemmet ser ut som hjälp som jag inte har hunnit fixa ännu efter rumsbytena men jag verkligen hatar att montera IKEAmöbler så det kommer ta lite tid och som det regnar så funderar jag på att fly nånstans...

• Cs mamma

Ingen som har vägarna förbi Malmö och sen ska upp till Gbg? Vill ha en sak från BR =) Eller från Stlm till Gbg...

• Cs mamma

Jag har använt Voksi lite när C var lite och vi besökte norrland. Lånade den av en kompis men kan väl säga att jag inte direkt förstod förtjusningen om man bor här i söder. Dock smart att kunna fixa och trixa men den ver superstor och varm som tusan, JAG ville lägga mig i vagnen och sova

• Cs mamma

Precis sötmandel, äta torra kex osv men blah inte är något direkt effektivt

• Cs mamma

Ha ha ha ha jag blir så full i skratt när jag tänker på halsbränna och graviditet. Jag har haft halsbränna ogravid så att säga några ggr men inte direkt ofta. Som gravid hade jag det i en period och käkade då gaviskon (blääääääää skolkrita jag kräks nästan av tanken) som om det vore gotta och ja det hjälpte, sen gick halsbrännan bort.
    Många veckor senare i graviditeten så säger jag till mamma, jag tror jag håller på att bli sjuk jag har så ont i halsen. Dagen efter så klagar jag än mer på att jag har ont i halsen, jag kan knappt svälja. Tredje dagen så är jag nästan i tårar, varför bryter inte förkylningen ut, jag går till läkaren som konstaterar att jag INTE har halsfluss... hemma efter läkaren så håller jag på att byta handväskan och hittar då en gaviskontablett och jag kan inte för mitt liv förstå varför jag stoppar den i munnen som jag ärligt talat klöks av tanken men jag gör det.... 2min senare har min "halsfluss" försvunnit. Jag var så chockad! Jag blev så full i skratt att jag ringde mamma och garvade så jag nästan kissade på mig att jag gått i 3 dygn och knappt sovit pga halsbränna inte fluss.... så efter det dom sista 6-10v av graviditeten så tog jag alltid till en gaviskon om jag kände en förkylning komma bara för att vara säker på att det inte var halsbränna

• Cs mamma

Idag har Cs dagis gjort så mycket fel och jävelskap att jag gråtit och skrikit stor del av dagen i ren ilska. Jag funderar allvarligt på att anmäla dom för diskriminering och jag funderar på att byta nick till Bittenfittan Surtant. Jag har en liten tjej som är heeeeeeeeeelt förstörd över att hon inte får något gott på dagis utan dom hade pyjamasparty och alla åt glass och godis och C fick en BANAN!!! Det är väl likvärdigt för en snart 4åring eller??? Det fanns t.o.m isglass i en frys till henne men ingen tänkte på det

• Cs mamma

Men gud människa pratar du redan julkalender????

Förra året hade C en sån där Little Petshop som du länkar till, köpte den för 119 på Ullared. Skitkalender tyckte jag, du fick 3 djur totalt och en dag fick dom en plastgrej du inte fattade vad det var, en annan ett par solglasögon till ett djur, sen en mössa, en snowboard, nej mest skit tyckte jag som tappades bort innan kalendern var slut. Glad jag inte betalt för dyrt.

Sen hade hon en smådjurskalender eller vad det kan tänkas ha varit. Var iaf som små Kitty och Petshop liknande djur som var ca 3cm stycket. Visst nu var det inte Kitty osv men ni förstår kanske stilen. Den var mycket bättre och jag tror jag betalde 80kr på Ullared. 

Jag ska ner nu i början av oktober och se vad jag finner för det är julklappsshoppingenen som ska göras hur extremt sinnessjukt tidigt det än är. Det kanske inte är tidigt men jag känner mig, jag köper så jag är klar och sen fortsätter jag så jag köper så jag är klar säkert 3ggr.... shoppoholic 3.02???

• Cs mamma
    zasata skrev 2010-09-25 18:00:34 följande:
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajjj jag har mensvärk och snart dör jag.
    Jag är i preciiiiiis samma stadium.... aj
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11