-
1500 mer hade jag inte gett. Sen när tröttna, vet du vem du ringer ;)Fröken Småland skrev 2010-05-25 10:25:28 följande:Japp, men alldeles för dyr. Men jag "känner" säljaren och vet att priset är förhandlingsbart. Behöver dock veta lite mer om årsmodell innan jag förhandlar
-
Om den är billig vill jag provaFröken Småland skrev 2010-05-25 10:44:49 följande:Säg inte det till dem, jag hade tänkt mig 1000 Men du vill väl inte ha en MT? Jag såg en billig brun UJ i Göteborg och tänkte såklart på dig
-
bugga? menar du bugaboo?Asereht skrev 2010-05-25 11:35:27 följande:Kan inte någon köpa en buggadyn och rita av den åt mig! *ber snällt* Tror inte jag vill ha en men jag vill åt formen och bältesanpassningen.
-
dom skulle höra av sig denna veckan...Lokatt skrev 2010-05-25 20:06:03 följande:zasata, jag har hållt tummar för dig om jobbet, hojta om du vet något
-
tjejer, snabbt,,
Svara på detta för mig...
Vad tycker du ICA kan förbättra? * Vad har din tidigare arbetsgivare sagt att du kan förbättra? * Vilken av ICA:s konkurrenter tycker du gör ett bra jobb? Och varför? * Vilken är stora butikers största brist/svaghet? * Du är extremt upptagen/stressad. Pantmaskinerna funkar in te samt att det är jättelånga kassaköer. Du slutar om en kvart. En kund kommer fram och ber dig ta en kassa till, vad gör du? *
-
tack för svaren, skrev ihop lite med ögonen i kors tillslut igår kväll.. inte lätt att söka jobb på ica ;)
stackars lilleman, hoppas han är lite piggare nu.
-
Jag har den nya sittdynanAsereht skrev 2010-05-26 09:40:18 följande:Japp bugga = bugaboo.
-
Ååå nu hade dom ringt från ställer jag var på intervjuv.. Tror ni inte jag missar det för jag står och diskar???? nu sitter jag still! Inget vika tvätten, inget dammsuga, ingen musik, inga barn...
-
Jag har inte inte provat den ligger i sin förpackning..Asereht skrev 2010-05-26 11:22:44 följande:Du har inte lust att rita av den och skicka till mig. *flirtar* Vad tycker du om den? Jag är grymt nyfiken på den men de hade inga i butiken där jag var och fluktade i helgen. Vi har ju inga åf av bugaboo här i stan så jag kan sällan kolla på grejorna live.
Jo jag kan försöka rita av, om du förklarar hur jag skall göraoch på vad?
I morgon skall jag på en andra intervjuv.. Och ha med mig betyg.. =/ hoppas intyg räcker och referenser via telefon. -
Jag älskar min sitty!! bästa vagnenpassau skrev 2010-05-26 11:55:32 följande:Tack, men jag har fler sånna än klädslar Ase och Z har ju brio iaf... en kompis har samma på Emmaljunga...