K*B*N, pratar del 11

Det verkar det bli affärer på fredag då jag ska till sthlm. *yes*
Ursäkta att jag i princip spyr ut inlägg här idag men jag måste ju "prata" av mig.
Det ser ut att bli ett vagnsbyte här på fredag. Himla spännande! Vi har iaf bestämt var och när så det ser ut att gå vägen. *nöjd* Det blir liksom två flugor i en smäll om man säger så, eller två flugor på smällen som min far alltid sa! Ni kommer att förstå sen.
Hoppas kunna visa bilder i helgen då. Är som vanligt lite hemlig tills allt gått i lås.
Vad gör ni i valborg gott folk? Vi ska som sagt upp till sthlm, äta middag med min mor och morfar och sedan kolla på brasa där vi brukade vara innan vi flyttade hit. Vi brukar vara hemmavid annars men nu tyckte maken att vi "skulle göra något" så vi bjöd in oss till mor min. *s*
Ska putsa vagn idag. Det innebär att jag inte vill ta ew:n till dagis idag i regnvädret. Så nu har jag ett dilemma. Jag har att välja på buggan och sjalen. Ingen känns ultimat i spöregn om man säger så. Just nu lutar det mot sjalen då jag kan ha paraply. Kommer inte överrens med buggans regnskydd och har inget annat hemma. *surar lite*
Men lite bök kan det vara värt för på fredag har jag förmodligen nyordning och då finns det regnskydd hemma också.
Nu måste jag tutta liten A som sitter här i sin stol och mer eller mindre käkar upp tröjärmen. *s* Sen ska jag in på Tradera och spana in happyklädslar.
Jag har aldrig haft ömma bröst som gravid, första grav läckte de däremot runt halvtid men inte resterande fyra grav.
Jag har heller aldrig kräkts. Lätt illamående däremot. Värst sist, enda gången jag faktistk kunnat klaga på illamående. Halsbränna däremot både i början och slutet (och lite i mitten).
Annars har jag typ inga symptom förutom att mensen uteblir, mitt luktsinne blir som en hunds (kaffe luktar bajs, jag skojar inte!) och viktuppgång.
Det säkraste kortet här har varit luktsinnet. Slår aldrig fel! När jag tror att hunden skitit inne och det visar sig att maken kokar kaffe, då finns det skäl att oroa sig!