Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Pruseluskan skrev 2010-05-12 09:14:09 följande:
    tror att jag just gjort en RB-säljare riktigt förnärmad när jag svarade på hennes att hon ville ha 3500 för en vagn som är 5år gammal med att det ungefär var 2000mer än vad jag är villig att ge.... hehe....Tror att hon hellre ger bort den till någon annan än låter mig köpa den nu...Men seriöst, jag skiter i att den är i bra skick betalar inte så mycket för något som är 5år+ betalade ju 500mindre för min nya bee med extra suffla. så det så.
    Jag tror den såldes ny för 4.000 så det kan hon nog glömma {#lang_emotions_djavulsk} Jag förstår fortfarande inte varför du behöver en ny vagn (fast jag förstår att du vill ha en ny vagn för det vill man väl alltid {#lang_emotions_dreamer}) Bee är ju den perfekta sommar/semestervagnen.
    fabi skrev 2010-05-12 09:17:05 följande:
    När jag köpte city jetten fick jag med en skip¤hop,,har inte använd den efter den är rosa och den passade inte med min röda vagn,,,men nu när jag kör med scooten som inte har varukorg så började jag använda den..och jag älskar den...
    Fabi; kul att du är tillbaka Kul också att du fick användning för din väska då du faktiskt blev lite lurad av City Jet-säljaren

Hur går det med lillemans mage?
  • Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2010-05-12 09:56:32 följande:
    Varför finns ALLT jag hittar på blocket i sthlm? jag VÅGAR inte köra bil där ju. Skulle slarva bort mig på nolltid
    Äsch, det går bättre än man tror. Har du någon navigeringstjänst i telefonen så är det ju busenkelt.

Vad kollar du på nu?
  • Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2010-05-12 10:15:34 följande:
    Vad har du för vagnar nu förresten FrkS?
    Jag har Bee och en MacLaren Triumph i lilla bilen. Helt naken med andra ord

Men tittar gör jag alltid så klart! En gång missbrukare....
  • Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2010-05-12 10:16:23 följande:
    Jag önskar att E fick plats bättre i buggan. Det var skönt att ha den och bara kunna byta detaljer när jag blev less.
    Ja, det är det som är riktigt bra med Buggan. Som min soffa ungefär, hur kan ha bara en färg på soffan???
  • Fröken Småland

Igår var det familjefest på Majas skola och picknick med knytkalas. Jag gjorde några goda kycklingwraps istället för den obligatoriska varmkorven. Tortillawraps, stekta kycklingbitar, isbergsallad, majs, purjolök och tzatziki med riktigt mycket vitlök. Wow, det var gott!

• Fröken Småland

Kavat: varför inte brun liggdel? Minimal investering då du redan har brun varukorg. Toksnyggt med enfärgad brun vagn och förvånansvärt snyggt med brun/denim.

• Fröken Småland

Kavat: jobbigt . Kan ni be om nya tider på dagis så att maken kan lämna på morgonen? Då kan du och lilleman ta det lugnt och du slipper en biltur i alla fall?

• Fröken Småland

Halloj! Är i grannlandet och här har inte internet funkat förrän idag. Skall försöka läsa ikapp om det inte bryter ned igen

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11