Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Jag har "bara" två barn, känner mig i minorietet här . Lilleman fyller fyra i maj och dottern fyller åtta i juni. Vart tog tiden vägen?

• Fröken Småland
    AnPa skrev 2011-04-01 15:50:49 följande:
    Fröken Småland: då måste du nästan baka en till ju! Eller ska de få (som jag bestämt att mina barn ska) åka vagn tills de skaffar moppe? ;)
    Det blir tyvärr inga fler barn här

Och ja, lilleman skall åka tills han åtminstone blir tolv. Flytta hemifrån får han aldrig göra
  • Fröken Småland

Förresten så börjar jag (nästan) känna mig "klar" med barnvagnar . Jag skall ha en Bee denim som avskedspresent men annars är jag inte sugen på något särskilt. Förutom möjligen en BabyJogger City Mini 4 Oskyldig

• Fröken Småland
    Ekorrfamiljen skrev 2011-04-02 17:01:16 följande:
    En rutten, oisolerad fallfärdig barack 5 mil norrut från sta'n! Sugen på att låna den i sommar? *det går säkert att ordna om du vill, sommartid går det att bo där, faktiskt*
    Njae, jag tänkte mest att det lät lyxigt med stuga men det behöver jag inte tänka då
  • Fröken Småland

AnPa: vi är inte många stammisar här (tror vi är 14?) men flera känner du igen från Buggatråden; jag, Asereht, Lindadjo, K Kavat, Zasata och Tant Pruselius. Nifelheim, Riskiflickan och Thulo kör också Bugga

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11