K*B*N, pratar del 11
Välkommen tillbaka mamma på vift! Skönt att det löst sig och att du kommit starkare ur krisen
Välkommen tillbaka mamma på vift! Skönt att det löst sig och att du kommit starkare ur krisen
Ja, som PC och Mac ungefär . Min erfarenhet är att folk som är extrema tekniknördar är mer imponerade av Android och iPhone tilltalar mest genom sin användarvänlighet. Alla program till iPhone är byggda enligt samma princip oavsett tillverkare, det är en medveten standardisering från Apples sida för att öka just användarvänligheten.
Gud vad fin Lindadjo! En sån bild skvallrar dessutom om minsta fel så det där är banne mig en perfekt sufflett *viftar med 6.0-skyltarna*
Det lutar nog nästan åt en iPhone men 16 GB eller 32 Gb blev ju nästa val. Antar att det är minneskort? Men hur mycket "behöver" man? hamnar apparna på minnet? har idag en mobil med 2Gb och använder inte ens 1 Gb av det
Vem var det som frågade om What's App fanns till andra telefoner än iPhone? Ekorren? Jag skickade just en inbjudan till Prus och där står det att den funkar till iPhone, Android, Nokia och Blackberry. Någon som har någon av dessa (tre sista) så kan jag prova att messa en inbjudan?