Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Nu är 2.777 kronor reserverade av SMD. Om något låter för bra för att vara sant så är det antagligen det

• Fröken Småland

Tack för input Asereht! Ja, de ligger runt 50000 här hemma och jag tycker det är för dyrt, särskilt eftersom jag har en väl fungerande och inte alls dålig Singer här hemma. Dessvärre har jag ingen manual till den och har trots massiva försök inte lyckats hitta någon så det är antagligen mycket man missar av den anledningen. Men jag har lust att prova något nytt (ja, ni vet ju Drömmer) och har kollat på Easy Jeans i evigheter. Jag gjorde som sagt en beställning igår men förväntar mig väl ett mail under dagen med meddelandet att de tyvärr inte säljer till Sverige och så annullerar de min order. För 2777 kr för en sån maskin är nog för bra för att vara sant.

Helst vill jag köpa en sån där cykel som jag länkade till häromveckan också. Fast jag cyklar aldrig så det är lite småsvårt at motivera Det är färgen som jag blivit så såld på, kanske skall motivlacka en av mina sovrumsväggar i naturlig storlek?

• Fröken Småland

Ouch! Hinner du vrida ned till 30 grader? Det har mina kem-klädslar tålt men i 40 krympte den fast går att använda ändå.

• Fröken Småland
    AnPa skrev 2011-04-06 09:29:10 följande:
    Sådär, har lite mer info om grodan, det är en 07:a men cam-ram, utan liggdel. Vet inte om det är jag som är snål, men betalar nog inte mer än 2000-2500:- för den. Vad tycker ni? *förvirrad*
    Jag håller med. Frog-chassit är kanon men man skall inte betala överpris så 2500 är nog max. Fast den är egentligen värd mer tycker jag men det får man inte ut när man säljer sen.
  • Fröken Småland

Sådärja, nu är mattefältstudien inlämnad och inte blev den dålig heller Nu har jag bara ett seminarium kvar för den här veckan, börjar om fem minuter. Sen ligger jag väl till med plugget, i motsats till förra veckan hysteriska tempo *glad och känner mig lite duktig*

• Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2011-04-06 10:32:18 följande:
    Anpa - jag har oxå mailat på den, vill mest åt chassit då ingen av färgerna tilltalar mig... Funderade först på att byta beet men den får man ut mer för när man säljer så det är en dålig affär för mig, visst frk S ? El tänker jag fel?!
    Nä, behåll Bee tills du har testat den ordentligt, det är en utmärkt sulky framför allt för storasyster.

När det gäller chassi så hamnar jag plötsligt i en intressekonflikt här: men jag tror att en sån hybrid är ganska svårsåld så det är bättre att behålla Cameleonchassit till den dagen din skall säljas *f'låt AnPa*
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11