Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Ja ni, jag är riktigt imponerad över min effektivitet idag. Lämnade bilen och lastade i åttaåringen i UJ:n (!), hon har feber och skall inte anstränga sig i onödan. Sen traskade vi upp till biblioteket en kilometer bort kanske och det var strålande sol så inga klagomål där. När jag kom in i bibblan och hade bokat ett rum så insåg jag att jag gjort generalfelet (igen!) för det fanns inget wifi där. Är det inte apdåligt? Man måste låna deras datorer i så fall och det hann jag inte krångla med. Så jag fick använda mig av mobilen som internetdelare och det gick någorlunda. Seminariet var ganska meningslöst men nu fick jag närvaro så jag slipper komplettera med en femsidig uppsats som tycks vara gängse kompletteringsuppgift. Matteseminariet fick jag hoppa över eftersom jag tyckte det var overkill att ta med två datorer till biblioteket . Dessutom var det bara genomgång av sånt som kommer på tentan och den har jag ju - ifall någon skulle ha missat det - klarat

• Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-04-11 16:58:02 följande:
    Du är SÅ duktig! {#emotions_dlg.flower}
    Mera, mera
    Tant Pruselius skrev 2011-04-11 18:31:51 följande:
    Heja frk S , fast lite besviken över att du inte kunde svara AnPa :-P
    *skäms som en hund*
  • Fröken Småland

Minns ni att jag jagade ZlideOn dragkedjelagare? Jag var inne på Clas Ohlson i Borås i söndags och hittade flera olika modeller, tyvärr inte min egen dock. Men jag köpte de olika som fanns, man vet aldrig när man får användning för dem. De utgår från sortimentet verkar det som och ett tre-pack kostade 49 kr (ord pris 69 kr/st).

Men om någon råkar ramla över en 5C2-1 eller 5C2-2 så pleeeeease köp en sån till mig.

• Fröken Småland
    zasata skrev 2011-04-12 20:28:03 följande:
    fröken: Vad va det för klädslar mer än den röda uj? eller vad et inget mer?
    Inte till UJ. Sen var det en liggdel till UJ duo (eller Swift) och två liggdelar till Emmaljunga.
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2011-04-12 20:57:39 följande:
    vardet till nån annan vagn?
    Inte någon klädsel vad jag kan minnas. Jag kan kolla närmare när jag packar bilen fredag kväll.
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2011-04-12 21:12:04 följande:
    *tråkigt* Det var ju verkligen INGET kul tror du jag kan bli av med all skit?!?
    Både jag och Passau tyckte det var jättefina grejor, och bra mycket mer än vad som fanns på fotot.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11