K*B*N, pratar del 11
Vi är på Naturhistoriska Riksmuseet i Sthlm och har seriös punka på buggan.
Vi är på Naturhistoriska Riksmuseet i Sthlm och har seriös punka på buggan.
Jag försöker också få mina grabbs att sitta och kissa. Att stå har de kommit på sälva att man kan göra, jag försöker få dem att förstå att det är bättre att sitta.
Buggan hade ju punka på ena bakdäcket. Jag trodde någon av barnen luftat däcket, vi pumpade det innan vi åkte och det var ok. Efter några minuter inne på museet var det tomt.Pumpade igen och tio min senare var det tomt igen. Med andra ord punka. Nackdelen med lufthjul och faktiskt min första punka ever på barnvagn trots otaliga lufthjul genom åren. Har inte sett någon vits med att uppgradera till camhjul heller förren nu men tror jag nöjer mig med att skaffa en ny slang bara,betydligt billigare.
Biet har landat, fick mail om det igår när vi var på museet. Synd att jag inte fick det tidigare för då kunde vi hämtat upp den innan eftersom vi ändå var in till stan när vi åkte. Förhoppningsvis orkar maken hämta den idag.
Min bebis blev nyss ett år och han ska åka vagn läääääänge!
Jag har just fått hem en Bugaboo Bee, fast jag ska packa upp den imorrn när jag ser vad jag pysslar med. *s* Annars har kör vi Brio Happy och Bugaboo Frog. Vår sista P&T flyttade för ett par år sedan. Numer behövs ingen syskonvagn.
Det var ju i P&T tråden som idén till den här tråden föddes. Lindadjo och jag spann ofta iväg om syprojekt till vagnarna osv så vi startade denna tråd för att inte komma ivägen för frågor och fakta. Det är fyra år sen nu!
Vi har ju zas och passau som kört men inte kör bugga och angel som aldrig kört tex. Sen har vi ju oss som samlar på oss...
Jag försöker färdigställa lite beställningar och smridigt underhålla nöffen vilket går sådär. Jag har byggt ihop min Bee och ska snart ge mig på den nyinköpta novan som ska strippas och kläs om inför försäljning på nytt. Nu ska jag käka lite belöpa och kolla på Hells Kitchen en stund.