Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

AnPa skrev 2011-04-12 21:14:36 följande:
    Vad är det för klädslar och liggdelar ni pratar om? *nyfiken*
    Jag hämtade en "gris i en säck" i Malmö (åt Zasata) när de lade ned en barnvagnsbutik där. Det var en UJ och några liggdelar till diverse märken. Inte så himla spännande tyvärr
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-04-14 09:26:17 följande:
    Är geckon lägre än CAM/Frog. Trodde alla var lika höga förutom att cammen har reglerbart handtag.
    Jag tror att Frog och Gecko är lika höga. Har en bild på båda, skall leta fram den och se om man kan se något om höjden.
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-04-14 10:20:42 följande:
    Det kan inte röra sig om många centimetrar då för jag ser inte någon stor skillnad.Bevis på att instinkten och magkänslan är rätt. Jag vill ha mina mot mig tills de slutar åka vagn men som det ju också framgår av artikeln så är det svårt om man inte kör större sittvagn racet ut. Man kanske skulle överväga att ha kvar froggen efter sommaren också. *fundera fundera*
    Jag tycker nog att du har en riktigt bra vagnpark; en pansarvagn för promenader, en ordentlig cityvagn och en lyxig sulky för resor och utflykter. Kan knappast bli bättre

Frogen kostar ju inget där den står heller, sälj hellre av lite tillbehör för det är nog mer pengar i dem än i själva vagnen. Egentligen räcker det ju med en klädsel *kan inte fatta vad jag just skrev*
  • Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2011-04-14 10:54:43 följande:
    du som har haft dem alla., du föredrar grodan? och sedan ? och sist? ge gärna anledning till why...
    På första plats kommer Frog (med Cameleontopp). På andra plats Cameleon eftersom Geckon saknar lyftbygel och är lite omysig med ofodrat tyg osv. Men Geckon har bäst köregenskaper av dem alla. Så det är en win-win-situation helt enkelt
  • Fröken Småland
    Riskiflickan skrev 2011-04-14 11:03:32 följande:
    Jag skulle absolut vilja ha nån mer färg på klädsel, har bara svart bas med grön fleecesuffla. Funderar bara på vad :)
    Jag tycker att offwhite är superfint till svart. Till allt faktiskt
  • Fröken Småland

Jag önskar också att alla hade kommit på lördag! Men vi blir nog sex va? Jag, Kavat, Asereht, Passau, Zasata och Lindadjo. Ujujuj, tänk när vi skall gå där i bredd allihopa och babbla

• Fröken Småland

Prus: Jag är inte helt kompis med Cameleonchassit, tycker att det blir lite rangligt. Frogchassit (och Geckochassit) är superstabilt och svänger när man svänger, inte en stund efter

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11