Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2011-04-14 12:07:41 följande:
    En rosa eller orange åkpåse hade blivit pricken över i, varför har jag inga sådana för? Surar.

Den bruna funkar ju men den skulle jag ju ta med till Lindadjo. Den gula blir inte bra alls och alla andra är för tjocka. En fleecepåse skulle varit bra nu, i trevlig färgskala.

Nu har A vaknat så nu ska jag lägga i en växel.
    Har du ingen hemmasydd *hjärnsläpp* sån där engelsk tunn åkpåse?
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-04-14 13:03:00 följande:
    Nä har ju inge buggysnuggle heller tyvärr, bara den röda blommiga briofleecen och den passar inte. Ångrar lite att jag sålde den brunbeige briofleecen för denhade funkat. Funderar på om vi klarar oss med filt men det känns omysigt utan dyna och även där har jag lite brist på passande just nu. Måste få sytt någon dag snart men det är ju så mkt annat.

Släpade fram urbanna väskan som jag gillar massor färgmässigt men nu när jag packar över sakerna från gaian så inser jag hur van jag blivit vid den och är inte säker på att jag vill byta. *s* Så det kansek får bli sand/brunt rakt av. Fan vad trist!
    BUGGYSNUGGLE!!!!

Vad är det med mig? Jag tappar viktiga namn och har helskumma prioriteringar (bara behöva en klädsel osv  )

*gråter och känner inte igen mig själv*
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-04-14 13:16:17 följande:
    Kavat - Sand åkpåse? Hmmm, det skulle ju kunna funka. Lite ljusare och bryter av lite mot det bruna även med brun bas där brun åkpåse blir overkill. Vad vill du ha för den tro, messa mig.

Lindadjo har haft mkt jobb. Messade med henne nyss och det verkar som om hon kommer på lördag med eller utan gubbe var inte bestmt än. Hon undrade om vi kommit någon vart och bestämt något om middag som det pratades om tidigare. Vi är båda intresserade av att umgås lite efter mässbiten under lugnare former, antingen om man går och äter någonstans eller hemma hos. Vi kan väl försöka få ihop något alla vi som vill/kan.
    Jag kan tänka mig att hänga på om vi är i form både jag och lilleman, men oftast är jag ganska trött framåt eftermiddagen och vill nog helst hemåt *gammal*
  • Fröken Småland

Så här definieras ordklasserna i min kurslitteratur

Verb är sådant som du kan sätta utav helvete efter som t ex springa utav helvete, läsa utav helvete eller köra utav helvete

Substantiv är sådant som du kan sätta djävel efter som t ex bildjävel, kattdjävel eller bokdjävel

Adjektiv är sådant som du kan sätta skit framför t ex skitbra, skittråkig eller skitfint

ALLT ANNAT ÄR ADVERB

• Fröken Småland

Haha, det var såklart skoj, men det stod i litteraturen. En kanonbok faktiskt "Lära om språk" av Rehnqvist *tipsar Nif och andra som kan tänkas vara intresserade*

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11