Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

zasata skrev 2010-05-02 09:47:14 följande:
    Vad tråkigt Oj var han ung när han fick med?
    Ja han va 18 när hon kom och hon är 18 nu
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-05-02 11:00:46 följande:
    Sånt verkar gå i arv. Min mormor var 19, min mamma var 19, jag var 19, min syster var 18. Min dotter är ju 18 nu och fullkomligt ointresserad av bebisar, men det var ju jag med tills jag fick en egen. Men ärligt talat så oppas jag hon kniper en sådär 5 år till.
    det hade man kanske önskat här med men.... ja ja hoppas hon hinner gå klart skolan och skaffa ett jobb... för gratis är det ju inte...

men kuuuul med bebis. *VILL ha*
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2010-05-02 13:12:38 följande:
    Tråkigt, det blir nog samma för mig med. Men hav förtröstan. Det har inte gått länge alls sen ditt mf. Det kommer nog "ta" sig snart.Jag börjar få kalla fötter här, kanske det är ganska skönt att bara ha 2 pojkar....
    tack för styrke ord.... ska försöka att inte låta detta vara det enda jag tänker på.

Vart på dagsutflykt i s-tälje i dag. Torikällberget. Ur vagnsperspektiv var det Brio Race mecka (säkert 10st) en kronansulky, några olide softy, 1 fun och 1 mistral s,  3 brio sing och några EL scootrar i camo (yjäck! gillar inte) och 1 duo uj plum (FIIIN!!!)
    min familj (Sambo, mamma och systrar) tycker att jag är helt stört :- P

Tuva vågade rida på ponnyn och vi var alla sprickfärdiga av stolthet när hon guppa runt där
  • Tant Pruselius
    zasata skrev 2010-05-02 19:27:42 följande:
    Vad roligt, hur gammal är hon?hehe nörd.. Jag saknar min kronan sulky lite =/ Fast den inte var så bra så hade den en del såååå bra grejer!Mmm plum UJ var jag sugen på men blev brun när jag hade den.. =/ För kanske bli plum denna gången?Är rave verkligen så bra? Tycker man får så mkt valkar i händerna av handtaget..
    Hon fyllde 2 precis nu i början av april, om det va Tuva du menade
     Ja lite sugen har jag allt vart på kronan sulky, men jag "tvingade" en kompis att köpa den så har jag testat den lite Fast jag tycker den har lite väll små hjul....

Denna gång? Går du i uj tankar?
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-05-02 19:35:15 följande:
    Vi ska också dra dit någon dag. Låter som ni hade trevligt, och inte är man konstig för att man går och kollar in vagnar!
    ja det var mycket trevligt, gillar att det inte är inträde och så hade dem en barklädesbutik som var rätt trevlig, dyrt men fint....
  • Tant Pruselius
    zasata skrev 2010-05-02 21:03:59 följande:
    Alltså jag har ju gått i UJ tankar på plum när jag hade brun så.. Men sålde ju den och köpte p&t.. (korkat) men tänkte till nästa sommar när Leo är 1½ att han kan få åka uj.. därför jag ville ha min bee nu när jag inte vill ha han framåt.. Hoppas jag får höra av min vagn i morgon *surar lite till*Älskade min uj... Är nog bland dom bästa jag haft.Kronan gillade jag, men sov dottern i den i liggläge, och röde sig så tippade den.. Tror jag har bild i gallerit på den här på FL...
    *går och spanar i  Z galleri* Duuuuuu, inte sugen på en swift då? Jag tyckte min uj va så in i bomben bred över "baken". Till nästa (om det blir någon) vill jag gärna testa swift.. och cam
  • Tant Pruselius
    Thulo skrev 2010-05-02 21:12:26 följande:
    våran sega dator och super slöa internet inbjuder inte direkt till att slö surfa men ikväll tycks båda sammarbeta så inte datorn hänger sig Torekällberget var vi till förra året och när mina större barn var små åkte jag varje sommar dit med dom, beror kanske lite på att jag är född och bodde mina första 5 år i S-tälje innan mina föräldrar bestämde sig för att bosätta sig här.
    haha jag skrev tori-källberget men torekällberget heter det ju, haha

Det är inte lätt när det är svårt. Nu ska jag vika tvätt och sedan sova. Det är måndag imorgon, say NO more!
  • Tant Pruselius

Go' morron !

Shit pommes fritte vad kallt det var ute i morse. Brrrrrrrrrr..... knappt 0 gradit.

Vad har ni alla för er i dag då?

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11