K*B*N, pratar del 11
*håller med Kavat* Man ska inte mucka med kvinnor alls, speciellt inte gravida dito.
*håller med Kavat* Man ska inte mucka med kvinnor alls, speciellt inte gravida dito.
någon i behov av en turkos vindfleece overall i 80?
orkar inte lägga på T...
Hoppas att du bara var hungrig zasata!
Här har jag äntligen fått över min dotter så nu har jag en till som kan hjälpa till att roa uttråkad vandal och se tjejfilmer med.
Idag beställde vi lite tjejkläder till henne via ellos.se eftersom hennes pappa inte tycker att hon behöver fler kläder. Kan en tjej få för mycket kläder?
Jag tycker iaf att hon ska ha lite nytt till skolstarten. Herregud, hon börjar 8:an och Tin börjar 9:an. *känner mig gammal*
Idag lärde sig Vemund att sätta sig upp från liggande också, så nu sitter han hela tiden så fort han får chansen. Tyvärr är han inte lika bra på att lägga sig så det har blivit några dunsar och tårar. Inte blir det lättare av att storebror gärna "hjälper" honom ner.. Nej, mat och aktivera barn.
Kram på er!
Vad mysigt med en massa bebisförberedelser och gratisgrejer Kavat! Är det idag "hon" kommer då? *tror fortfarande på kille* Jag gillade blöjhinken man fick, men eftersom vi använder tyg för det mesta så har jag den till att slänga kattsand i istället.
Jag har varit medlem sedan 11/11 2003 (exakt 6 år innan Vemund föddes mao.) Innan dess hängde jag en del på Bröllopstorget. När jag började här hette jag Tin o Trolls mamma, men sen fick jag ju fler skruttungar så det blev orättvist. Det här inlägget blir mitt 33 249:e
Idag var vi på BUP och träffade en jättemysig, varm och personlig läkare. Han tyckte inte att det fanns några tvivel och såg ju hur Vendel betedde sig den timme vi var där. Nu är diagnosen ADHD med autistiska drag, men det kan ju ändra sig under årens lopp. Det innebär iaf att vi får stöd och hjälp från BUP, att vi kommer att få mer tid på dagis permanent och om alla insatser inte räcker till så finns medicin att tillgå också. Själv avvaktar jag gärna med det och ser hur det utvecklas, men det är skönt att veta att det finns som sista utväg och back up!
Nu ska jag försöka få Vemund att sussa en stund så att jag får vila lite.
Kavat: Vi vågar inte testa mer med vete just nu, men jag tänkte att han ska få lite mjukt bröd till frukosten någon dag så att man har några timmar på sig om han blir gnällig. Att ge honom gröt med gluten på kvällen är en riktigt dålig idé om man vill sova.
Vendel äter ju mackor när det finns hemma, men jag kanske ska kolla efter glutenfritt till honom med. Det vi märkt tydligast är ju socker. Det ger en speedad iller på en gång! Jag ska kolla vad det finns för info.
Åååh, Kavat-bebis på g!! *hoppar upp-o-ner av förväntan*
Weeeiiii! Kavat-bebisen kom imorse!! *fick sms nu, men det var skickat vid 19.35*
GRATTIS KAVAT MED FAMILJ!!!!