Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2010-08-22 20:00:53 följande:
    Skolstart här med. Mellanbus första dag som 0:a.
    Och Daniels
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2010-08-22 17:47:35 följande:
    Lindadjo: Ta ett test om några dagar igen. Zasata gick ju hur många dagar som helst utan att testa positivt när hon väntade Leo. En del gravditeter har lite lägre hormonnivåer i början utan att något är fel.
    Nej, det stämmer nog. Köpte ett svindyrt digitaltest, och den ska vara 99% säker 4 dagar innan beräknad mens. Nu är det ju 2-5 dagar efter. Och det stod klart och tydligt "inte gravid" i fönstret. Inga halvdana streck eller kryss eller så. Jag har haft mensvärk i 2 veckor snart, lite jobbigt det bara. Men jag är väldigt nöjd med min kopp, jag är så nöjd med den
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Och så är jag nöjd med menskoppen, sa jag det? Nöjd var ordet! Nöjd alltså

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Lokatt skrev 2010-08-22 20:20:17 följande:
    Jag testade neg. två dagar efter med det.
    Okej så du var en av de där 1% då med andra ord. Ja, jag får vänta och se, kommer det ingen mens om några dagar får jag väl testa igen. Hoppas!
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Jag har ju egentligen aldrig planerat ett barn innan, så jag har aldrig tagit testet så här "tidigt" innan. Första gången tog jag inte ens ett test själv, var ju av en helt annan anledning på vårdcentralen när de kom på idén att ta ett gravtest, som till min stora chock var possitiv
    Med Zebastian var det oxå väldigt oväntat, bara 3 månader efter att jag opererat livmodern väntade jag mig inte att bli gravid, hade väldigt oregelbunden mens innan operationen så det var mer en känsla jag hade som gjorde att jag tog testet, som då var possitivt.

Så med andra ord så vet jag inte om jag är en sån som brukar visa negativt i början.

Säger det igen, hoppas!

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    zasata skrev 2010-08-22 21:01:31 följande:
    Ååå i morgon är jag leeeeeedig! Skönt.

Hoppas mensen eller + et dyker upp.
    Många bebisar INGEN i tråden då ju!

www.prams-pushchairs.co.uk/phil-teds-explorer... *vill ha*

vem skulle till England? Oskyldig
    Jag, men glöm att jag tar hem nånting åt er Vi reser enbart med handbagage. Ryanair.
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    zasata skrev 2010-08-22 21:25:35 följande:
    vi kan skicka till erat hotell så kan du ta en dago ch skicka allt till Sverige *smart Sara*
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    zasata skrev 2010-08-22 21:25:35 följande:
    vi kan skicka till erat hotell så kan du ta en dago ch skicka allt till Sverige *smart Sara*
    Tror du frakten blir billigare då? Tveksamt
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    zasata skrev 2010-08-22 21:35:07 följande:
    Troligen inte :( var ligger Eur på?
    ? var ligger Eur?
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    zasata skrev 2010-08-22 21:48:11 följande:
    Euro?
    *slår mig för pannan* borde förstått det, skyller på att jag är trött. Kolla på  www.forex.se
    2010 ska bli ett bra år!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11