• zasata
    Pruseluskan skrev 2010-05-26 22:20:07 följande:
    najsigt. Du har huvet med du Tack rara för musiken. ska be K om hjälp att få på plats.
    jag har ju knappt använt den då
    Men sittyn är nog den jag haft längst om man inte tänker på zappen för den är 3 år!
    uj och S3 är två favoriter med..
  • zasata
    Fröken Småland skrev 2010-05-27 07:47:20 följande:
    Pruseluskan: Vad härligt att du genuint kunde glädjas för din vän, det kan vara svårt ibland hur gärna man än vill. Häromdagen träffade jag en gammal jobbarkompis som väntar en sladdis vilken dag som helst nu, hennes tidigare barn är 7 och 10 år. Så frågade jag (givetvis) vad hon köpt för vagn till bebisen. Glatt svar: "Åh, det behövdes inte, jag har sparat den gamla" *fattar verkligen inte*
    hehe, kul att jag sitter och små skrattar framför datorn..

JAG ÄR NERVÖS tjejer...

och idag SKALL mina hjul komma..
  • zasata
    Fröken Småland skrev 2010-05-27 09:21:09 följande:
    Nervös för jobbet? Du bara måste få det, jag har bestämt det *hoppas innerligt att hjulen kommer idag så att inte Zasata drar ned till Holland med en Molotov-coctail*
    ja det har jag med ;) men pirrar lite i magen i vilket fall..

hehe ja, annars är det inte kul för dom.. i tis fick jag detta på mailen:

Mina kollegor på logistikavdelningen kunde se att ordern skickats ut i fredags och men inte nått UPS Sverige än, pga. långhelgen. De tror att du kommer få leveransen imorgon eller övermorgon – helt garanterat före fredag. Jag hoppas att du kan klara dej till dess!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11