-
Det där man flippar över styret? Det finns väl ett sånt nu med eller är det något annat?Fröken Småland skrev 2011-05-10 13:58:59 följande:Det finns ett äldre också som heter reversible, det tycker jag bäst om.
-
Jag gillar min skarpt.passau skrev 2011-05-10 14:58:18 följande:ledsen att förstöra men jag hatade min brio!
Hade du en Happy? -
Jag har alltid gillat Teutonia, byter jag ut happyn så blir det en mistral som är min fyrhjulingsfavorit.
Jag hade nog aldrig köpt en brio men när jag blev erbjuden en som bara var någon månad gammal som byte mot min Easywalker så blev jag nyfiken. som bebisvagn tycker jag den är toppen då jag gillar gunget (A med) men ju äldre barnen blir ju mindre och mer kompakt brukar det bli, vändbart så länge som möjligt men lite mindre och smidigare får det nog bli. Men jag gillar happyn trots storleken trots att jag börjat snegla på mistralen. -
Skeptisk...Fröken Småland skrev 2011-05-17 11:25:04 följande:En sån här skulle jag väldigt gärna vilja prova
www.blocket.se/stockholm/Barnvagen_Musty_3355... -
Välkommen till tråden bohus.
-
Har mailat på den men frågan är hur solblekt den är...AnPa skrev 2011-05-17 19:21:00 följande:
Ase! Du kanske inte är så sugen på orange i frogklädsel, men den här var bra pris:
www.blocket.se/ystad/Bugaboo__Maxi_Cosi__Baby...
Jag kan tänka mig liggdelen om du inte vill ha den
-
Beredd att hålla med dig! Min syster hade en Jack Russel och det var det tjurigaste, ettrigaste och bjäbbigaste i hundväg jag stött på!Lindadjo skrev 2011-05-18 07:02:02 följande:Jag var grymt sugen på hund ett tag, men det var samma för oss. Vi jobbar för långa dagar, funkar inte med en liten hund, så det blir inget med det. Jack Russel är nog dock en av de sista raser jag skulle välja. Mina föräldrar har en Foxterrier, har de något så när likt temprament så är Jacken inget för mig. Jag vill ha en lugn hund
Och då tycker jag att vår jycke är rätt skällig!
-
Sprillans nya vagnar vågar man ju knappt använda, jag blir sjukligt försiktigt och vågar knappt ha barn i ju! Nä, beggat är mer min grej då kan man koppla av. *ha ha*Lindadjo skrev 2011-05-18 07:04:01 följande:Min ser oxå ut att ha haft ståbräda
Inte så snyggt, men rätt skönt att inte känna att man måste vara jätteförsiktig med vagnen.Vet hur hemskt det var att ha en sprillansny vagn, som fick sin första repa, det skäääääär i hjärtat
-
Nästa gång ska jag ha porslinshund! Jag är lite mätt på hundfronten just nu, kanske för att vi inte riktigt hinner med allt. När krullis trillar av pinn så blir det ingen hund här på länge...men så sa vi när Ty blev sjuk och avlivades också...
Jag vill ha katt däremot en siames eller spynx men maken säger nej med eftertryck. Bäst att inte släpa hem någon då.
-
Vår första hund (när jag var liten) var en blandning mellan tax och schnauser!
Såg ut som en schnauser men var byggd som en tax.
Jag har just nu i vagnväg:
En brio Happy (bytte bort min Easy Walker Sky mot den då jag ville ha en vändbar stadig fyrhjuling här hemma på landet)
En Bugaboo Frog
En sprillans ny Bugaboo Bee (kärleksfullt inplastad och invirad i handduk förvarad inför användning i min garderob)
En Mutsy 4rider
Och en sulkychassi under trappen som väntar på framtiden + en gammal carena lieback lux som ligger på en hylla i garaget och är bortglömd....