Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Nifelheim skrev 2011-05-17 08:32:04 följande:
    Jag gillar inte heller Happy, men många gör ju det konstigt nog Förvånad
    KANSKE att jag skulle gilla en sån där just med compactchassi. (om jag slipper lyfta den) De hade väl inte det där hemska gunget? Jag AVSKYR Brio-gung Förvånad Det känns som att den stackars bebisen ska bli åksjuk.
    Compact-chassit är inte gungigt alls så det vore kanske något för dig i så fall. Men du måste ju inte köpa en Happy Fast jag gillar dem också massor, men inte just Compact-chassit. Fast på ett sätt var det jättebra, vagnen blev så superstabil och stadig att Maja kunde sitta på fotstödet utan att man behövde vara rädd för att den skulle välta.
  • Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2011-05-17 11:26:59 följande:
    *fniss*
    Asereht skrev 2011-05-17 11:27:54 följande:
    Skeptisk...
    Haha, jag skojade inte. Tycker den verkar jättesmart

Vem bor nära Ekerö? Drömmer
  • Fröken Småland
    AnPa skrev 2011-05-17 11:33:04 följande:
    Jag tycker verkligen att bohusbebis är en trevlig prick! Ska jag bjuda in henne hit?
    Gör absolut det, jag har samma erfarenhet från Bugga-tråden. Kolla om hon har lust att hänga med oss här
  • Fröken Småland
    AnPa skrev 2011-05-17 11:32:27 följande:
    Nära och nära, jag kan ta mig dit.
    Nifelheim skrev 2011-05-17 11:33:27 följande:
    Jaja. Ful var den i alla fall *tycker* Oskyldig
    *gillar AnPa mycket bättre än Nif*

• Fröken Småland
    AnPa skrev 2011-05-17 11:38:58 följande:
    {#emotions_dlg.flower}

Tycker nästan att chassit ser ut som zapp

Då skickar jag länk till henne så får vi se om hon vill hänga med alla nördiga härliga här inne
    Gör det! Vi gillar bohusbebis

Jag slängde iväg ett skambud på Mutsyn, vet inte vad jag hoppas på *behöver verkligen inte fler vagnar*
    Nämnde jag att lilleman fyller fyra idag? Obestämd
  • Fröken Småland
    bohusbebis skrev 2011-05-17 12:09:56 följande:
    OOOOO jag känner mig sååå hedrad! Klart jag hänger på här! tack tjejer! Nu ÄR jag fast i träsket!!! Hur ska man kunna få nåt vettigt gjort nu... ännu en nördtråd att trassla in sig i...
    Men jag är väldigt stolt och glad över att vara här. Också.
    Välkommen! {#emotions_dlg.flower}
  • Fröken Småland

Förresten tjejer, Koeka-skyddet är absolut till salu men jag måste erkänna att jag sparat lite på det för att jag räknade med att det skulle bli svårt att få tag på = bättre pris. Så det blir inte superduperpris på det men vi kan väl diskutera saken? Jag tar med det till Zoo så får ni klämma på det och se vad det kan vara värt

• Fröken Småland
    passau skrev 2011-05-17 13:02:28 följande:
    har ett kooeka regnskydd... måste nog googla för att se vad d e för vagn...

*och kanske jobba ngt idag överhuvudtaget oxå*
    Jag gissar att det är ett Koelstra regnskydd du har.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11