Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Jag har heller adlrig varit på Ullared, varit i närheten men det blev inget av att åka dit då (fyra killar som hellre vill bada kändes inte lockande att släpa på).

Fast det kanske är mer ok när man bor så långt ifrån som jag gör.

Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht

Hade gärna velat ha själv men någon sådan mcdreklam har vi minsann inte fått trots närheten till zoo.

• Asereht
    Nifelheim skrev 2011-05-27 20:05:25 följande:
    Hjärta Perfekt. Elric kommer äääälska dig.

Jag har en miljon av Kalle Kunskap böckerna från Max i min minneslista, för vi har EN och den har jag tvingats läsa VARENDA kväll sen vi fick den. Jag hade aldrig kunnat ana hur less man kan bli på en bok Förvånad

( Jag är skapligt less på den musiksaga vi har också. Den är det ENDA man får lyssna på i bilen för lille herr diktator)

Jag har pratat med min mamma också, och hon skulle säga åt gubben hennes att kolla igenom all reklam. Hon kom hem idag så hon visste ju inte om hon också fått McD reklamen.
    Vilken har ni? Jag har minst två stycken i tre ex utspridda här hemma.
  • Asereht
    Nifelheim skrev 2011-05-28 18:00:43 följande:
    Vi har den första tror jag. Den handlar i alla fall om stjärnor som blivit instängda i ett berg. Om det är boken du menar?
    Jag har tre st av nr 2, jakten på drömskeppet om det är intressant.

Bok.
  • Asereht
    Nifelheim skrev 2011-05-28 18:10:09 följande:
    Det är absolut jätteintressant! Jag köper gärna en av dig, ta med den i morgon och säg ett pris. Jag kan betala nästan vad som helst för att slippa läsa stjärnjakten fler kvällar
    Då tar jag med den, den är gratis. Det var den ju på Max. *s*
  • Asereht
    Riskiflickan skrev 2011-05-28 18:50:37 följande:
    Nif: Meh, jag fick ju första boken bara för ett par veckor sedan.... Innan dess var det spel å innan dess muminpussel....
    Vi fick muminkortspel och memory nu i veckan, böcker för ett apr veckor sedan.
  • Asereht

Äter vi i farten när barnen är med blir det nästan alltid max då det är enda hamburgerhaket jag hittar något lämpligt att äta utan att behöva mecka med att pilal bort bröd och sånt.

• Asereht
    Riskiflickan skrev 2011-05-28 19:47:42 följande:
    Ase: samma här. Vi har Max på Allum i Partille, men i sommar öppnar ett i Alingsås med :)
    Vi har fått två (en på vardera sidan stan) här det senaste året.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11