K*B*N, pratar del 11
Ni som sytt solgardin till vagnen, vart har ni hittat ringar?
Ni som sytt solgardin till vagnen, vart har ni hittat ringar?
Funderade på ett badhus/utomhuspoolsbesök här under långhelgen (då jag har ett barn mindre att släpa på förhoppningsvis) men så kom jag på att det nog är fler som har samma idé och jag är lite allergisk mot trångt. Speciellt på sådana ställen när man har icke simkunniga barn med.
Idag har vi varit på marknad i Rabalshede, precis när vi skulle åka hem, vi sitter alltså i bilen, och korsar ett ställe där folk går över vägen för att komma till sina bilar, så får jag syn på en bugaboo...2 sekunder senare ser jag att ägaren till buggan är en av mina bästa vänner!!!! Hon som bor i Malmö nu, och fixade upp min frog till mig. Hon var och hälsade på sin mamma på Orust den här helgen. Det var ju ren tur att vi stötte på varandra där!! Då såg jag iallafall att hennes varukorg såg ut som en påse nötter typ, och jag frågade vad det var för fel med varukorgen. Och det undrade hon med. Hon hade ju ingen bottenplatta i den!!! Och hade ingen aning om att det skulle vara en sån där. Nu undrar jag, går det att få tag på såna? Utan att köpa en hel varukorg?
Galon har ju en tendens att bli svag i sömmarna så risken är att det spricker sönder vid belastning.
Jo betydligt dyrare, tror inte ens det går att skicka med schenker. Det lär bli post eller bussgods för runt 400 eller så.
Jag har klippt till tyg till en dyna till min nyinförskaffade Mistral. Grönt molntyg ska det vara på ena sidan och just nu lutar det åt ett retroblommigt på andra. Då passar det till flera av mina väskor vilket är bra.