K*B*N, pratar del 11
Nysydd vändbar dyna.

Pramworld är bra att ha att göra med. jag har köpt två av mina P&T.s därifrån. Jag har också reklamerat, eller snarare påtalat (klagat) över en liten detalj vilket resulterade i att det kom en helt ny bumper i posten utan knot.
Det finns en hel del olika krokar man kan ha på barnvagn, bland annat:
www.mammashop.se/barnvagnskrokar-hook-n-stroll.html
www.barniallt.se/nya/butiken.cgi%28Avd+a108+Nothing,Manuell%29+%28P+081104132220%29
www.babyfrog.se/barnvagnskrokar2pack-p-1164.html
www.mylittlestar.se/beconnected/97-0
Själv har jag något som heter J-Hookz som jag köpte när jag köpte skötväska från USA.
Mina barn är födda -92, -02, -04, -05 och -10 men det kanske jag redan skrivit. *teflonminne*
Jag känner mig ganska ofta som en tant med mitt handarbetande och allt men folk jag träffar brukar bli lite lätt chockade när de får reda på att jag har en dotter som är 19. Fast jag tror att de spelar...
De brukar bli lika chockade när de fattar att jag har fem barn, fast då torr jag det är mer äkta.
Jag måste ju uppdatera vagnarna som bor här just nu!
Bugaboo Frog med både Frog och Cam ram + enmassa tillbehör
Bugaboo Bee (i garderoben så den räknas eg inte)
Teutonia Mistral
Barnvagnstillbehör är min nya last, sånt finns det en dle även om jag varit duktig och sålt av en del på senare tid.
Sen har jag ett retrosulkychassi under trappen och en Carena Lieback Lux på en hylla i garagen vilka inte räknas alls....väl? *sneglar mot Frk S*
Jag fb.ar också.
Nu luktar det misstänkt illa om lilla herrn som klänger på mig....see ya!